Μικραίνει το εμπορικό κέντρο της πόλης του Πειραιά. Αυξάνονται τα «λουκέτα» καταστημάτων στις...
φτωχές περιοχές, ενώ μειώνονται σε αυτές με υψηλότερα εισοδήματα.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας για το εννεάμηνο του 2016.
Ειδικότερα, η εμπορική αγορά του Πειραιά εμφανίζει κλειστά καταστήματα στα επίπεδα του Σεπτεμβρίου του 2015. Από την έρευνα φαίνεται ότι το εμπορικό κέντρο συρρικνώνεται γεωγραφικά, και περιορίζεται στην ονομαζόμενη ζώνη «Κέντρο Πειραιά», όπου εκεί παρατηρείται πολύ υψηλή συγκέντρωση επιχειρηματικής δραστηριότητας γεγονός που αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ζώνης αυτής έναντι των άλλων δυο, το οποίο είναι ένας κύριος παράγοντας που περιορίζει αρκετά το ποσοστό των λουκέτων (28%).
Η διαφοροποίηση αυτή δείχνει ότι το έντονο φαινόμενο των κλειστών επιχειρήσεων δεν πλήττει με την ίδια σφοδρότητα το «κέντρο του Πειραιά» σε σύγκριση με τις άλλες δυο περιοχές-ζώνες (Λιμάνι και Τερψιθέα), οι οποίες σημειώνουν ποσοστό κλειστών στο επίπεδο του οριακού ποσοστού του 40%.
@ Άντε τώρα, με τέσσερα στα δέκα μαγαζιά κλειστά στο λιμάνι να λες ότι έρχεται η ανάπτυξη με το βλέμμα στη θάλασσα και να σε πιστεύει κανείς κάτω στον Πειραιά...