Μανιακός δράκος που κυκλοφορεί ανάμεσα μας και σχεδιάζει χτυπήματα με απόλυτη λεπτομέρεια, φέρεται να είναι ο...άνθρωπος που σκότωσε με ιδιαίτερη αγριότητα την 69χρονη Ελευθερία Αγραφιώτου, της οποίας το πτώμα είχε βρεθεί σε υπόγειο γκαράζ Σούπερ Μάρκετ στο Μαρούσι τον περασμένο Μάιο.
Οι ερευνητές της Ασφάλειας, αφού ολοκλήρωσαν ένα μεγάλο κύκλο ερευνών τόσο στο οικογενειακό περιβάλλον του θύματος, όσο και στον κοινωνικό της περίγυρο, πλέον καταλήγουν στο ενδεχόμενο του μανιακού δολοφόνου, ο οποίος είχε στήσει καρτέρι στο δεύτερο υπόγειο γκαράζ του Σούπερ Μάρκετ στο Μαρούσι, περιμένοντας ένα τυχαίο θύμα.
Οι άνδρες της αστυνομίας εκτιμούν ότι ο μανιακός δεν έχει επιχειρήσει κάποια νέα δολοφονική ενέργεια, καθώς ίσως αναζητά νέους χώρους τους οποίους πρέπει πρώτα να χαρτογραφήσει και έπειτα να στήσει το θανατηφόρο του καρτέρι.
Όπως αναφέρει η Espresso, οι αστυνομικοί της Ασφάλειας έχουν ανοίξει εκ νέου φακέλους ανεξιχνίαστων εγκλημάτων που αφορούν σε δολοφονίες γυναικών, σε μια προσπάθεια να βρουν κοινά χαρακτηριστικά με το ειδεχθές έγκλημα με θύμα την Ελευθερία Αγραφιώτου.
Οι ειδικοί ψυχολόγοι με τους οποίους συνεργάζεται η ΕΛ.ΑΣ, έχουν προσπαθήσει από τα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους οι αστυνομικοί, να συνθέσουν ένα προφίλ του δράκου σε μια προσπάθεια να υπάρξει μια πρόβλεψη για την επόμενη κίνηση του.
Οι ψυχολόγοι που μελέτησαν αυτά τα στοιχεία κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο, οποίος πριν καταλήξει στο δεύτερο υπόγειο γκαράζ του Σούπερ Μάρκετ, είχε μελετήσει βήμα προς βήμα τις κινήσεις του έχοντας εναλλακτικό σχέδιο.
Το γεγονός ότι ο χώρος εποπτεύεται από κάμερες παρακολούθησης δεν πτόησε καθόλου τον δράκο ώστε να κυνηγήσει και μάλιστα στην συνέχεια να σύρει από τα πόδια την ήδη άγρια χτυπημένη στο κεφάλι γυναίκα, στο τρίτο υπόγειο που κανείς δεν γνώριζε εκτός από τους εργαζόμενους. Η κίνηση αυτή δείχνει στους ειδικούς πως είχε χαρτογραφήσει τους χώρους και μάλιστα φέρεται να έκανε ακόμα και προετοιμασία καθώς η πόρτα που οδηγεί στο τρίτο υπόγειο ήταν φρακαρισμένη από τα μπάζα. Οι ειδικοί, στο προφίλ που προσπαθούν να σκιαγραφήσουν βλέπουν έναν άνθρωπο που αντλεί ευχαρίστηση από την προετοιμασία του σχεδίου του και τον βίαιο θάνατο.