Μια διαδικτυακή διαφήμιση αποσύρθηκε μετά από έντονη κριτική και καταγγελίες πως υποβαθμίζει και ευτελίζει τις γυναίκες. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Το διάρκεια δύο λεπτών βίντεο ξεκινά δείχνοντας ένα νεαρό κορίτσι ντυμένο με μαύρο μαγιό να κολυμπά, υπό την απαλή μουσική ενός πιάνου, σε μια πισίνα και να ζητά να την ταΐσουν. Στη συνέχεια, την δείχνει καθισμένη δίπλα στην πισίνα να παίζει με ένα χούλα χουπ και σε εκείνο ακριβώς το σημείο η διαφήμιση παίρνει μια αλλόκοτη τροπή. Η κοπέλα, έχοντας περάσει κατά τα φαινόμενα έναν ολόκληρο χρόνο πάχυνσης, βουτά ξανά στην πισίνα και μεταμορφώνεται σε χέλι, λέγοντας ένα ενθουσιώδες "Αντίο" ενώ απομακρύνεται κολυμπώντας. Στο μεταξύ, ένας άνδρας αφηγητής περιγράφει το πώς υποσχέθηκε να κάνει ό,τι καλύτερο μπορούσε για να την αναθρέψει. "Την τάιζα νόστιμο φαγητό μέχρι να χορτάσει και της επέτρεπα να κοιμάται πολύ" ακούγεται να λέει. Δευτερόλεπτα αργότερα περνά ένα πλάνο που δείχνει ένα χέλι να μαγειρεύεται σε μια ψησταριά. "Προσέχουμε πάρα πολύ την εκτροφή των χελιών μας" λέει ο αφηγητής. Η διαφήμιση προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και έγινε viral εγείροντας έντονες αντιδράσεις πριν η πόλη Shibushi αποφασίσει τελικά να την αποσύρει, με τους χρήστες στα social media να την χαρακτηρίζουν "διεστραμμένη". "Με παραπέμπει σε ένα κορίτσι που έχει πέσει θύμα απαγωγής και την κρατούν κλειδωμένη... είναι οι αυταπάτες ενός διεστραμμένου" σχολίασε κάποιος χρήστης, ενώ πολλοί ζήτησαν από την ντόπια κυβέρνηση να αποσύρει αυτό το "σεξιστικό βίντεο". Τελικά οι αρχές απέσυραν την διαφήμιση, επιμένοντας ωστόσο πως πρόθεσή τους ήταν απλώς να υπερτονίσουν την δέσμευση του Δήμου ως προς την αειφόρο εκτροφή χελιών εν μέσω στοιχείων πως το είδος απειλείται από την υπεραλίευση. "Γνωρίζουμε πως μερικοί άνθρωποι ένιωσαν προσβεβλημένοι. Θέλαμε μόνο να φτιάξουμε ένα βίντεο που θα εξηγήσει με απλά λόγια το ότι η πόλη είναι γνωστή για την εκτροφή χελιών" εξήγησε τοπικό αξιωματούχος στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Το διάρκεια δύο λεπτών βίντεο ξεκινά δείχνοντας ένα νεαρό κορίτσι ντυμένο με μαύρο μαγιό να κολυμπά, υπό την απαλή μουσική ενός πιάνου, σε μια πισίνα και να ζητά να την ταΐσουν. Στη συνέχεια, την δείχνει καθισμένη δίπλα στην πισίνα να παίζει με ένα χούλα χουπ και σε εκείνο ακριβώς το σημείο η διαφήμιση παίρνει μια αλλόκοτη τροπή. Η κοπέλα, έχοντας περάσει κατά τα φαινόμενα έναν ολόκληρο χρόνο πάχυνσης, βουτά ξανά στην πισίνα και μεταμορφώνεται σε χέλι, λέγοντας ένα ενθουσιώδες "Αντίο" ενώ απομακρύνεται κολυμπώντας. Στο μεταξύ, ένας άνδρας αφηγητής περιγράφει το πώς υποσχέθηκε να κάνει ό,τι καλύτερο μπορούσε για να την αναθρέψει. "Την τάιζα νόστιμο φαγητό μέχρι να χορτάσει και της επέτρεπα να κοιμάται πολύ" ακούγεται να λέει. Δευτερόλεπτα αργότερα περνά ένα πλάνο που δείχνει ένα χέλι να μαγειρεύεται σε μια ψησταριά. "Προσέχουμε πάρα πολύ την εκτροφή των χελιών μας" λέει ο αφηγητής. Η διαφήμιση προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και έγινε viral εγείροντας έντονες αντιδράσεις πριν η πόλη Shibushi αποφασίσει τελικά να την αποσύρει, με τους χρήστες στα social media να την χαρακτηρίζουν "διεστραμμένη". "Με παραπέμπει σε ένα κορίτσι που έχει πέσει θύμα απαγωγής και την κρατούν κλειδωμένη... είναι οι αυταπάτες ενός διεστραμμένου" σχολίασε κάποιος χρήστης, ενώ πολλοί ζήτησαν από την ντόπια κυβέρνηση να αποσύρει αυτό το "σεξιστικό βίντεο". Τελικά οι αρχές απέσυραν την διαφήμιση, επιμένοντας ωστόσο πως πρόθεσή τους ήταν απλώς να υπερτονίσουν την δέσμευση του Δήμου ως προς την αειφόρο εκτροφή χελιών εν μέσω στοιχείων πως το είδος απειλείται από την υπεραλίευση. "Γνωρίζουμε πως μερικοί άνθρωποι ένιωσαν προσβεβλημένοι. Θέλαμε μόνο να φτιάξουμε ένα βίντεο που θα εξηγήσει με απλά λόγια το ότι η πόλη είναι γνωστή για την εκτροφή χελιών" εξήγησε τοπικό αξιωματούχος στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.