Σε μεγάλες καθυστερήσεις «πέφτει» η κατασκευή του μετρό στον Πειραιά με τα εμπόδια που βρίσκει συνέχεια...
μπροστά του.
Τους τελευταίους μήνες ο μετροπόντικας έχει κολλήσει ανάμεσα σε Νίκαια και Μανιάτικα. Σύμφωνα με το paraskhnio.gr, οι υπεύθυνοι του έργου λένε ότι χρειάζονται συνεχείς ενισχύσεις του εδάφους για να μπορέσει το τεράστιο μηχάνημα να περάσει. Ενώ όμως απομένει ένα ενισχυτικό έργο περίπου 100 μέτρων για να ξεκολλήσει από το σημείο ο μετροπόντικας αυτό δεν είναι το μόνο εμπόδιο. Στο σημείο του κεντρικού σταθμού στο λιμάνι του Πειραιά υπάρχει ένα πολύ σοβαρό εμπόδιο.
Μετά από καθυστέρηση ετών βρέθηκε η ενδεδειγμένη λύση, θα χρειαστεί μια ειδική κατασκευή που θα φτάνει σε βάθος ως και τα 38 μέτρα έτσι ώστε τα νερά της θάλασσας να μείνουν μακρυά από τον σταθμό, όμως μέχρι την ολοκλήρωση του έργου αυτού θα περάσει πολύς καιρός. Η καθυστέρηση αυτή θα σημάνει την καθυστέρηση της διάνοιξης του υπολοίπου του τούνελ προς το κέντρο του Πειραιά, γεγονός που μπορεί να τινάξει το έργο στον αέρα.
Μια λύση που μελετάται τώρα είναι να περάσει από το λιμάνι ο μετροπόντικας και να συνεχίσει τη διάνοιξη χωρίς να ολοκληρωθεί ο σταθμός. Αυτό όμως σημαίνει τη δημιουργία ενός τούνελ το οποίο θα πρέπει στη συνέχεια να κατεδαφιστεί για να γίνει η διαμόρφωση του σταθμού, γεγονός που θα εκτινάξει το κόστος του έργου.
Τα εμπόδια είναι πολλά και με μεγάλο κόστος κάτι που κάνει πολλούς να εκφράζουν αμφιβολίες για το έργο.