Ύστερα από το σάλο ο δικηγόρος Αλέξανδρος Λυκουρέζος κάνει γνωστό με δήλωσή του πως...
αποσύρεται από την υπεράσπιση του ξαδέλφου του Θρασύβουλου Λυκουρέζου, του 77χρονου χειριστή του μοιραίου ταχύπλοου στην Αίγινα.
Ο γνωστός δικηγόρος υποστηρίζει πως υπάρχει ένας άγραφος κανόνας που υποδεικνύει στον δικηγόρο να μην αναλαμβάνει σοβαρές ποινικές υποθέσεις στενών συγγενών του και τονίζει πως μετά την αυθόρμητη συμπαράσταση που όφειλε να επιδείξει στον πρώτο μου εξάδελφο, νιώθει συναισθηματικά την ανάγκη να αποσυρθεί από την περαιτέρω εκπροσώπηση και υπεράσπισή του.
Η δήλωση του Αλέξανδρου Λυκουρέζου
Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας που υποδεικνύει στον δικηγόρο να μην αναλαμβάνει σοβαρές ποινικές υποθέσεις στενών συγγενών του. Και τούτο, γιατί στις περιπτώσεις αυτές δεν μπορεί να ασκήσει με την απαιτούμενη ψυχραιμία και νηφαλιότητα τα υπερασπιστικά του καθήκοντα, αλλά τείνει να προσέρχεται στη διαδικασία με ψυχολογία διαδίκου και όχι συνηγόρου, γεγονός που δεν συμβάλλει στην ορθή επιτέλεση του έργου του.
Μετά την αυθόρμητη συμπαράσταση που όφειλα να επιδείξω στον πρώτο μου εξάδελφό, Θρασύβουλο Λυκουρέζο, αμέσως μετά τη ναυτική τραγωδία της Αίγινας, νιώθω συναισθηματικά την ανάγκη να αποσυρθώ από την περαιτέρω εκπροσώπηση και υπεράσπισή του, όντας βέβαιος ότι η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της.
Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας που υποδεικνύει στον δικηγόρο να μην αναλαμβάνει σοβαρές ποινικές υποθέσεις στενών συγγενών του. Και τούτο, γιατί στις περιπτώσεις αυτές δεν μπορεί να ασκήσει με την απαιτούμενη ψυχραιμία και νηφαλιότητα τα υπερασπιστικά του καθήκοντα, αλλά τείνει να προσέρχεται στη διαδικασία με ψυχολογία διαδίκου και όχι συνηγόρου, γεγονός που δεν συμβάλλει στην ορθή επιτέλεση του έργου του.
Μετά την αυθόρμητη συμπαράσταση που όφειλα να επιδείξω στον πρώτο μου εξάδελφό, Θρασύβουλο Λυκουρέζο, αμέσως μετά τη ναυτική τραγωδία της Αίγινας, νιώθω συναισθηματικά την ανάγκη να αποσυρθώ από την περαιτέρω εκπροσώπηση και υπεράσπισή του, όντας βέβαιος ότι η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της.
Την Παρασκευή η απολογία του 77χρονου
Την Παρασκευή στις 13:00 θα απολογηθεί ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου μετά την προθεσμία που ζήτησε και έλαβε. Του ασκήθηκε ποινική δίωξη για δύο κακουργήματα και δύο πλημμελήματα, ενώ αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της πρόκλησης ναυαγίου και της ανθρωποκτονίας από αμέλεια. Ωστόσο ο συνήγορος του Αλέξανδρος Λυκουρέζος σημείωσε πως «η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους».
Παράλληλα ανέφερε ότι ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα υγείας, ενώ τόνισε ότι ήταν κανονικά σε θέση να οδηγεί σκάφος, θυμίζοντας ότι μόλις πριν λίγα χρόνια είχε ανανεώσει την άδειά του.
Εως την Παρασκευή θα παραμείνει κρατούμενος.
Την Παρασκευή στις 13:00 θα απολογηθεί ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου μετά την προθεσμία που ζήτησε και έλαβε. Του ασκήθηκε ποινική δίωξη για δύο κακουργήματα και δύο πλημμελήματα, ενώ αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της πρόκλησης ναυαγίου και της ανθρωποκτονίας από αμέλεια. Ωστόσο ο συνήγορος του Αλέξανδρος Λυκουρέζος σημείωσε πως «η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους».
Παράλληλα ανέφερε ότι ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα υγείας, ενώ τόνισε ότι ήταν κανονικά σε θέση να οδηγεί σκάφος, θυμίζοντας ότι μόλις πριν λίγα χρόνια είχε ανανεώσει την άδειά του.
Εως την Παρασκευή θα παραμείνει κρατούμενος.
Δρίτσας:Εμπειρος ο χειριστής του ταχύπλοου
Οτι έτρεχε με «αδιανόητη» ταχύτητα, αλλά ότι επρόκειτο για έναν έμπειρο χειριστή σκάφους υποστήριξε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας αναφερόμενος στον χειριστή του ταχύπλοου που σκόρπισε το θάνατο στην Αίγινα.
«Είχε δικό του σκάφος πολλά χρόνια. Ήταν γνωστό για την ενασχόλησή του με τη θαλάσσια αναψυχή με το σκάφος αυτό. Ταυτόχρονα ταυτόχρονα είχε γνώση του χώρου αν και δεν ήταν Αιγινίτης» είπε ο υπουργός Ναυτιλίας.
Αποκαλύπτοντας ότι στην κατάθεσή του ο 77χρονος υποστήριξε ότι έτρεχε με 21 ναυτικά μίλια την ώρα της σύγκρουσης ο κ. Δρίτσας χαρακτήρισε αδιανόητο να τρέχει με αυτή την ταχύτητα στο συγκεκριμένο σημείο.
Οτι έτρεχε με «αδιανόητη» ταχύτητα, αλλά ότι επρόκειτο για έναν έμπειρο χειριστή σκάφους υποστήριξε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας αναφερόμενος στον χειριστή του ταχύπλοου που σκόρπισε το θάνατο στην Αίγινα.
«Είχε δικό του σκάφος πολλά χρόνια. Ήταν γνωστό για την ενασχόλησή του με τη θαλάσσια αναψυχή με το σκάφος αυτό. Ταυτόχρονα ταυτόχρονα είχε γνώση του χώρου αν και δεν ήταν Αιγινίτης» είπε ο υπουργός Ναυτιλίας.
Αποκαλύπτοντας ότι στην κατάθεσή του ο 77χρονος υποστήριξε ότι έτρεχε με 21 ναυτικά μίλια την ώρα της σύγκρουσης ο κ. Δρίτσας χαρακτήρισε αδιανόητο να τρέχει με αυτή την ταχύτητα στο συγκεκριμένο σημείο.