Σοκ στον επιχειρηματικό κόσμο έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου του Κυριάκου Μαμιδάκη, ο οποίος αυτοκτόνησε σήμερα μέσα στο σπίτι του στον...
Διόνυσο Αττικής.
Ο πρόεδρος της Jet Oil βρέθηκε νεκρός από συγγενικό του πρόσωπο, το οποίο ειδοποιήθηκε από τον οικιακό βοηθό, όταν εκείνος άκουσε τους πυροβολισμούς.
Ο Κυριάκος Μαμιδάκης πυροβόλησε μια φορά στον αέρα και στη συνέχεια έβαλε τέλος στη ζωή του. Σύμφωνα με πληροφορίες, φέρει τραύμα στο κεφάλι, ενώ το περίστροφο -που κατείχε νόμιμα- βρέθηκε δίπλα του.
Την περασμένη Παρασκευή, 1 Ιουλίου, έγινε γνώστο ότι η ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών Jetoil της οικογένειας Μαμιδάκη κατέθεσε αίτημα για ένταξη στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου και εκείνη να προστατευτεί από τους πιστωτές.
Η Mamidoil-Jetoil της οικογένειας Μαμιδάκη, τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας με αποτέλεσμα να χάσει πολλά από τα πρατήριά της, τα οποία δεν μπορούσε να τροφοδοτήσει με καύσιμα, λόγω της αδυναμίας αποπληρωμής των προμηθευτών της.
Μάλιστα, η εταιρεία, από τις παλαιότερες ελληνικές εταιρείες πετρελαιοειδών, έχασε το τελευταίο διάστημα πολλά από τα πρατήριά της σε Πελοπόννησο και Αττική, ενώ περιορίστηκε σημαντικά η παρουσία της στην Κρήτη.
Η συζήτηση της αίτησης στο Πρωτοδικείο αναμένεται να πραγματοποιηθεί την 1η Νοεμβρίου.
Το προσωπικό της εταιρείας ανέρχεται σε 200 άτομα, ενώ σύμφωνα με τον ισολογισμό της επιχείρησης έχει συνολικές υποχρεώσεις τουλάχιστον το έτος 2014, το ποσό των 320 εκατομμυρίων ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον τελευταίο καιρό για τη συγκεκριμένη εταιρεία είχαν δείξει πολλοί επενδυτές ενδιαφέρον με τελευταία μία ρωσική εταιρεία που επιθυμούσε να επεκταθεί στην ελληνική αγορά.
Η Mamidoil Jetoil ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1960 από τους αδελφούς Κυριάκο και Γιώργο Μαμιδάκη με σκοπό τη διακίνηση και εμπορία πετρελαιοειδών τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια.
H εταιρεία μέχρι τις καλές της ημέρες ήλεγχε περίπου 600 πρατήρια και είχε στην ιδιοκτησία της το μεγαλύτερο εννιαίο αποθηκευτικό χώρο στα Βαλκάνια (πλην διυλιστηρίων, μέσω του οποίου εφοδιάζει το δίκτυό της στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και προωθεί τις εξαγωγές της προς τα Βαλκάνια, διαθέτει στόλο 33 Ι.Χ. βυτιοφόρων οχημάτων για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου της, ενώ παράλληλα διέθετε και στόλο 7 ιδιόκτητων εφοδιαστικών πλοιαρίων για τον ανεφοδιασμό των νησιών και των διαφόρων πελατών της (ακτοπλοϊια, ναυσιπλοϊια, αλιευτικά, κλπ) με καύσιμα ναυτιλίας.