Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο σύντομα θα ενσωματώνει μια νέα λειτουργία, που θα επιτρέπει σε διαφημιστές να παρακολουθούν ποια φυσικά καταστήματα επισκέπτεστε στην καθημερινότητα σας. Κάποιοι θα αναρωτιέστε, «μα πως θα γίνει αυτό»;
Πολύ απλά και εύκολα, χρησιμοποιώντας (όπως και όταν κάνετε check in κάπου) τα δεδομένα τοποθεσίας που συλλέγει και στέλνει η φορητή σας συσκευή.
Η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες, για να διαπιστώσει εάν οι διαφημίσεις που προβάλλει, είναι πράγματι αποδοτικές. Με απλά λόγια, το Facebook θα συγκρίνει τον αριθμό των χρηστών που είδαν μια δεδομένη διαφήμιση, με τον αριθμό όσων τελικά έφτασαν σε κάποιο σχετικό με το διαφημιζόμενο προϊόν εμπορικό κατάστημα.
«Οι καταναλωτές αφιερώνουν όλο και περισσότερο χρόνο σε δραστηριότητες online, όμως οι πραγματικές αγορές γίνονται παντού», δήλωσε ο Maz Sharafi του Facebook.
Σίγουρα αρκετοί χρήστες θα αντιμετωπίσουν με εύλογο σκεπτικισμό την συγκεκριμένη τακτική του Facebook, το οποίο ωστόσο υποστηρίζει ότι τα δεδομένα που συλλέγει είναι ανώνυμα και δεν αφορούν μεμονωμένους χρήστες. gr.pcmag.com