Μαθαίνουμε πως ξεκίνησε να προβάλλεται σε όλους τους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού, το βίντεο της τουριστικής καμπάνιας «Destination Piraeus» του...
Δήμου Πειραιά.
Έτσι, η δημοτική αρχή επιδιώκει - λέει- να προσελκύσει...τουρίστες από την Αθήνα, να επισκεφθούν τον Πειραιά, να γνωρίσουν τα αξιοθέατα, τα μουσεία, καθώς και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό, διασκέδαση.
Τέλος πάντων, ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί, αλλά η σελίδα του «Destination Piraeus εμφανίζει επισκεψιμότητα, επιπέδου site που φαίνεται λες και εδώ και καιρό είναι ανενεργό...