Με τη διαδικασία του κατεπείγοντος έμελλε να εισαχθεί αργά το βράδυ στη Βουλή και η κύρωση της σύμβασης...
του Δημοσίου με την Cosco για το τελικό στάδιο της ιδιωτικοποίησης του...
Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ).
Ετσι, στις 11 το πρωί θα αρχίσει η επεξεργασία της συμφωνίας κύρωσης από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η οποία, όπως έχει αποκαλύψει η «Κ», προβλέπει στο άρθρο 11 το δικαίωμα της μετάταξης των εργαζομένων της ΟΛΠ Α.Ε. και της ΟΛΦ Α.Ε., προκειμένου να «μετακομίσουν» σε εταιρείες και φορείς του Δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Ο ΟΛΦ (Λιμένας Θεσσαλονίκης) συμπεριελήφθη στην εν λόγω κύρωση διότι αναμένεται και αυτός να ιδιωτικοποιηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
Το ν/σ, το οποίο υπογράφουν οι υπ. Οικονομικών, Εσωτερικών, Δικαιοσύνης, Εργασίας και Ναυτιλίας, διατηρεί το δικαίωμα του βασικού μετόχου να διαμορφώνει, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, τον γενικό κανονισμό προσωπικού της εταιρείας, όπως και τις εργασιακές σχέσεις. Η ψήφισή του από τη Βουλή θα επιχειρηθεί να ολοκληρωθεί μέχρι αύριο το βράδυ, καθώς όσοι γνωρίζουν την εξέλιξη των διμερών σχέσεων Αθήνας - Πεκίνου είναι κοινωνοί της de facto απαίτησης της κινεζικής ηγεσίας να ολοκληρωθεί η κύρωση της συμφωνίας που θα επιτρέψει στην Cosco να αναλάβει τον έλεγχο του λιμανιού πριν ο πρωθυπουργός προσγειωθεί στο Πεκίνο.
Προηγήθηκε ένα πενταήμερο καθυστερήσεων που εκτιμάται ότι προέκυψαν κυρίως λόγω της προσπάθειας της κυβέρνησης να αμβλύνει τις αντιδράσεις που καταγράφονται εδώ και καιρό στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ για αυτήν καθεαυτήν την ιδιωτικοποίηση.
Υπενθυμίζεται ότι οι απεργίες των συνδικαλιστών στις αρχές της εβδομάδας έληξαν, ύστερα από ένα μήνα κατά τον οποίο παρέλυσαν τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, και μόνο μετά τη δέσμευση της κυβέρνησης για την παροχή του δικαιώματος μετάταξης.
του Δημοσίου με την Cosco για το τελικό στάδιο της ιδιωτικοποίησης του...
Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ).
Ετσι, στις 11 το πρωί θα αρχίσει η επεξεργασία της συμφωνίας κύρωσης από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η οποία, όπως έχει αποκαλύψει η «Κ», προβλέπει στο άρθρο 11 το δικαίωμα της μετάταξης των εργαζομένων της ΟΛΠ Α.Ε. και της ΟΛΦ Α.Ε., προκειμένου να «μετακομίσουν» σε εταιρείες και φορείς του Δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Ο ΟΛΦ (Λιμένας Θεσσαλονίκης) συμπεριελήφθη στην εν λόγω κύρωση διότι αναμένεται και αυτός να ιδιωτικοποιηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
Το ν/σ, το οποίο υπογράφουν οι υπ. Οικονομικών, Εσωτερικών, Δικαιοσύνης, Εργασίας και Ναυτιλίας, διατηρεί το δικαίωμα του βασικού μετόχου να διαμορφώνει, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, τον γενικό κανονισμό προσωπικού της εταιρείας, όπως και τις εργασιακές σχέσεις. Η ψήφισή του από τη Βουλή θα επιχειρηθεί να ολοκληρωθεί μέχρι αύριο το βράδυ, καθώς όσοι γνωρίζουν την εξέλιξη των διμερών σχέσεων Αθήνας - Πεκίνου είναι κοινωνοί της de facto απαίτησης της κινεζικής ηγεσίας να ολοκληρωθεί η κύρωση της συμφωνίας που θα επιτρέψει στην Cosco να αναλάβει τον έλεγχο του λιμανιού πριν ο πρωθυπουργός προσγειωθεί στο Πεκίνο.
Προηγήθηκε ένα πενταήμερο καθυστερήσεων που εκτιμάται ότι προέκυψαν κυρίως λόγω της προσπάθειας της κυβέρνησης να αμβλύνει τις αντιδράσεις που καταγράφονται εδώ και καιρό στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ για αυτήν καθεαυτήν την ιδιωτικοποίηση.
Υπενθυμίζεται ότι οι απεργίες των συνδικαλιστών στις αρχές της εβδομάδας έληξαν, ύστερα από ένα μήνα κατά τον οποίο παρέλυσαν τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, και μόνο μετά τη δέσμευση της κυβέρνησης για την παροχή του δικαιώματος μετάταξης.