Η Ελλάδα αποτελεί σταθερά έναν δημοφιλή
και αγαπημένο προορισμό για τους...
ξένους τουρίστες.
Έτσι, η Celestyal Cruises θα πραγματοποιήσει 821 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια για το 2016, ενώ η κίνηση των επιβατών αναμένεται να κυμανθεί πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα με τις αφίξεις να αγγίζουν τις 122.000, που αντιστοιχούν σε 488.000 διανυκτερεύσεις ξένων επιβατών για τη φετινή περίοδο.
ξένους τουρίστες.
Έτσι, η Celestyal Cruises θα πραγματοποιήσει 821 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια για το 2016, ενώ η κίνηση των επιβατών αναμένεται να κυμανθεί πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα με τις αφίξεις να αγγίζουν τις 122.000, που αντιστοιχούν σε 488.000 διανυκτερεύσεις ξένων επιβατών για τη φετινή περίοδο.
Τα στοιχεία αυτά παρουσίασε ο Αντιπροέδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises Πυθαγόρας Νάγος, ο οποίος τόνισε : «Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για την πορεία μας αυτή τη χρονιά, αλλά και για την επόμενη, καθώς διαβλέπουμε τη θετική τάση και προτίμηση της χώρας μας ως προορισμός. Η Ελλάδα αποτελεί σταθερά έναν δημοφιλή και αγαπημένο προορισμό για τους ξένους τουρίστες, καθώς έχει να επιδείξει τρομερή φιλοξενία, ιστορία, γαστρονομία και πολιτισμό.» Η Celestyal Cruises τονώνει συνεχώς αυτό το ενδιαφέρον, έχοντας επιλέξει να έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε πολλές χώρες και διαφορετικές ηπείρους, προβάλλοντας κυρίως την αυθεντική ελληνική εμπειρία. Ο κος Νάγος, επίσης, αναφέρθηκε στους νέους προορισμούς στην Ελλάδα που σταθερά επενδύει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, καθώς προστέθηκαν το 2016 το Ναύπλιο, τα Χανιά, ενώ για το 2017 η Κάλυμνος, προορισμοί που θα προσεγγίζει το νέο κρουαζιερόπλοιου της εταιρείας Celestyal Nefeli.
Στο σχεδιασμό της εταιρείας για το 2017 ανακοινώθηκε η έμφαση στην δραστηριοποίηση στην Κούβα, που μετά την τρίτη επιτυχημένη χρονιά, η Celestyal Cruises αποφάσισε την παραμονή του κρουαζιερόπλοιου Celestyal Crystal για όλο το χρόνο στην περιοχή, καθώς υπάρχει εντυπωσιακή αύξηση και ενδιαφέρον με 12.500 επιβάτες για το 2016 και αύξηση 57% και εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά που φτάνουν τους 39.000 επιβάτες. Η Celestyal Cruises, είναι η μοναδική εταιρεία, που επισκέπτεται συνολικά τέσσερα λιμάνια, ενώ από φέτος θα προσεγγίζει και το λιμάνι Punta Frances.
Επίσημα, επίσης, η Celestyal Cruises ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της διεθνούς ανάπτυξης έχει επιλεγεί η δραστηριοποίηση με 3 ήμερες και 4 ήμερες κρουαζιέρες στον Περσικό Κόλπο με την ονομασία «Live the Authentic Gulf experience», ξεκινώντας από το Νοέμβριο του 2017 έως τα μέσα Μαΐου του 2018, με προορισμούς όπως το Ντουμπάι και τη Ντόχα.
Ανάμεσα στις δροσερές παρουσίες με τις επίσημες στολές της Celestyal Cruises, διακρίνονται από αριστερά προς τα δεξιά η κα Φ. Ζαρουλέα, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, ο καπ. Γ. Κουμπενάς, Αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων, η κα Σ. Πνευματικού, Δ. Μάρκετινγκ και ο κος Π. Νάγος, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises
Ανάμεσα στις δροσερές παρουσίες με τις επίσημες στολές της Celestyal Cruises, διακρίνονται από αριστερά προς τα δεξιά η κα Φ. Ζαρουλέα, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, ο καπ. Γ. Κουμπενάς, Αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων, η κα Σ. Πνευματικού, Δ. Μάρκετινγκ και ο κος Π. Νάγος, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises
Η φετινή παρουσία της Celestyal Cruises στο Αιγαίο επισφραγίζεται, όμως, και από την συνεχή αναβάθμιση των κρουαζιερόπλοιων με τις εργασίες ολικής μεταμόρφωσης στο νέο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Nefeli και τις εργασίες ανακαίνισης του Celestyal Olympia, που σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο επιχειρήσεων καπ. Γιώργο Κουμπενά αυτό μεταφράζεται σε σύνολο 26 εκατομμυρίων ευρώ προσφοράς και στήριξης των ελληνικών ναυπηγείων. Η Celestyal Cruises στη συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης της εν πλω εμπειρίας, ανανεώνει την εμφάνισή των πληρωμάτων της με τη βοήθεια των γνωστών Ελλήνων σχεδιαστών Mi-Ro, Δημήτρη Μαστρόκαλο και Γιάννη Ράπτη. Σύμφωνα με τον κ. Κουμπενά, «Στηρίζουμε έμπρακτα τους Έλληνες σχεδιαστές, γι’ αυτό συνεργαστήκαμε με τους MIRO, για το σχεδιασμό περισσότερων από 50 στολών για πολλές και διαφορετικές ειδικότητες του πλοίου.»
Για τις πρωτοβουλίες της εταιρείας σε θέματα προώθησης της κρουαζιέρας, ανεφέρθη η κα Σαλώμη Πνευματικού, Διευθύντρια Marketing, δίνοντας έμφαση στις προσπάθειες που γίνονται για να διατίθενται σταθερά δελεαστικές προσφορές για τους Έλληνες επιβάτες, με κρουαζιέρες που συμπεριλαμβάνουν τα πάντα: διαμονή, διατροφή, όλα τα ποτά, αυθεντική ελληνική διασκέδαση εν πλω και όλες τις ανέσεις ενός πλωτού ξενοδοχείου, υπενθυμίζοντας ότι η κρουαζιέρα αποτελεί τον πιο απολαυστικό και οικονομικό τρόπο διακοπών, ειδικά για οικογένειες, αφού τα παιδιά έως 16 ετών πληρώνουν μόνο λιμενικά τέλη, αλλά και για παρέες.
Τέλος, η κυρία Πνευματικού παρουσίασε τις φετινές θεματικές κρουαζιέρες που έχουν στόχο να ικανοποιήσουν πλήρως όλα τα γούστα για ψυχαγωγία. Ειδικά για το ελληνικό κοινό από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο, οι θεματικές κρουαζιέρες «διηγούνται» «Ιστορίες Καλοκαιρινού Φεστιβάλ», με εμφανίσεις γνωστών καλλιτεχνών που πλαισιώνονται από αγαπημένους ραδιοφωνικούς παραγωγούς.
Με σταθερά βήματα ανάπτυξης και στοχευμένες πρακτικές, τόσο η Celestyal Cruises, όσο και η ελληνική κρουαζιέρα εν γένει, συνεχίζει την πορεία της αναμένοντας το θετικό κλείσιμο της φετινής τουριστικής περιόδου, παρά τις δύσκολες συγκυρίες στη περιοχή και βλέπει με συγκρατημένη αισιοδοξία την επόμενη χρονιά.