Το "παρατράγουδο" με την επίδειξη μόδας έξω από τον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά έφτασε στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μετά την αποκάλυψη
του "Reportaz Net".
Το θέμα τέθηκε στα προ-ημερησίας στην τελευταία συνεδρίαση από τη δημοτική σύμβουλο της μείζονος μειοψηφίας Μελίνα Φύκια, η οποία χαρακτήρισε λάθος την ανάρτηση διαφημιστικών ενός χορηγού καλύπτοντας την πρόσοψη του ιστορικού κτιρίου κατά τη διάρκεια της επίδειξης μόδας.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος και υποστήριξε ότι όταν το είδαν ήταν αργά να κάνουν κάτι ενώ συμπλήρωσε πως δεν ήθελαν να δημιουργήσουν θέμα στην εκδήλωση, επειδή υπήρχε συμφωνία του χορηγού με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, στον οποίο είχε παραχωρηθεί ο χώρος για την εκδήλωση. Μάλιστα, όπως είπε, όταν αργότερα μίλησε με την διοίκηση του ΕΣΠ, παραδέχτηκαν ότι ήταν ατυχής ενέργεια να επιτραπεί η ανάρτηση των διαφημιστικών στο Δημοτικό Θέατρο.
Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και η δημοτική σύμβουλος από το Λιμάνι της Αγωνίας Μαρία Σταθάκη, η οποία πέρα από την ανάρτηση των διαφημιστικών, λέγοντας ότι ίσως χρειάζονταν να αντιδράσει άμεσα ο Δήμος παρά να περάσει αυτή η άσχημη εικόνα για το εμβληματικό κτίριο της πόλης,
Ταυτόχρονα η ίδια εξέφρασε τη διαφωνία της να γίνονται τέτοιους είδους εκδηλώσεις στο ιστορικό θέατρο. Ενδεικτικά ανέφερε κάποιες εκδηλώσεις ιατρικού περιεχομένου που κατά την γνώμη της δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα του Δημοτικού Θεάτρου.
Την άποψη της δεν συμμερίστηκε ο δήμαρχος, ο οποίος υπερασπίστηκε τις επιλογές της δημοτικής αρχής για τις παραχωρήσεις του εμβληματικού θεάτρου για διάφορες εκδηλώσεις.
(Μάλλον χρειάζεται να γίνει μια συζήτηση για την χρήση του Δημοτικού Θεάτρου, το οποίο απλά δίνεται μόνο σε διάφορους συλλόγους για δημόσιες σχέσεις της δημοτικής αρχής ενώ άλλοι τοπικοί φορείς παραμένουν αποκλεισμένοι από το ιστορικό κτίριο της πόλης...)
@ Πάντως, στη συγκεκριμένη περίπτωση - ακόμα κι αν δεν διαφωνεί κάποιος με την επίδειξη μόδας- φαίνεται ότι δεν είχε νόημα (δηλαδή, α-νόητο) να παραχωρηθεί το Δημοτικό Θέατρο, αφού τελικά το έκρυψαν με τα διαφημιστικά του χορηγού. λες και ήταν το εργοτάξιο του Μετρό.
Όπως δεν έχει νόημα (δηλαδή, α- νόητο) δημοτικοί σύμβουλοι να θέτουν ερωτήματα στο δήμαρχο με αφορμή δημοσιεύματα χωρίς ν' αναφέρουν το μέσο, αφού όλοι γνωρίζουν ποιος αποκάλυψε πρώτος το θέμα....
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
του "Reportaz Net".
Το θέμα τέθηκε στα προ-ημερησίας στην τελευταία συνεδρίαση από τη δημοτική σύμβουλο της μείζονος μειοψηφίας Μελίνα Φύκια, η οποία χαρακτήρισε λάθος την ανάρτηση διαφημιστικών ενός χορηγού καλύπτοντας την πρόσοψη του ιστορικού κτιρίου κατά τη διάρκεια της επίδειξης μόδας.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος και υποστήριξε ότι όταν το είδαν ήταν αργά να κάνουν κάτι ενώ συμπλήρωσε πως δεν ήθελαν να δημιουργήσουν θέμα στην εκδήλωση, επειδή υπήρχε συμφωνία του χορηγού με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, στον οποίο είχε παραχωρηθεί ο χώρος για την εκδήλωση. Μάλιστα, όπως είπε, όταν αργότερα μίλησε με την διοίκηση του ΕΣΠ, παραδέχτηκαν ότι ήταν ατυχής ενέργεια να επιτραπεί η ανάρτηση των διαφημιστικών στο Δημοτικό Θέατρο.
Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και η δημοτική σύμβουλος από το Λιμάνι της Αγωνίας Μαρία Σταθάκη, η οποία πέρα από την ανάρτηση των διαφημιστικών, λέγοντας ότι ίσως χρειάζονταν να αντιδράσει άμεσα ο Δήμος παρά να περάσει αυτή η άσχημη εικόνα για το εμβληματικό κτίριο της πόλης,
Ταυτόχρονα η ίδια εξέφρασε τη διαφωνία της να γίνονται τέτοιους είδους εκδηλώσεις στο ιστορικό θέατρο. Ενδεικτικά ανέφερε κάποιες εκδηλώσεις ιατρικού περιεχομένου που κατά την γνώμη της δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα του Δημοτικού Θεάτρου.
Την άποψη της δεν συμμερίστηκε ο δήμαρχος, ο οποίος υπερασπίστηκε τις επιλογές της δημοτικής αρχής για τις παραχωρήσεις του εμβληματικού θεάτρου για διάφορες εκδηλώσεις.
(Μάλλον χρειάζεται να γίνει μια συζήτηση για την χρήση του Δημοτικού Θεάτρου, το οποίο απλά δίνεται μόνο σε διάφορους συλλόγους για δημόσιες σχέσεις της δημοτικής αρχής ενώ άλλοι τοπικοί φορείς παραμένουν αποκλεισμένοι από το ιστορικό κτίριο της πόλης...)
@ Πάντως, στη συγκεκριμένη περίπτωση - ακόμα κι αν δεν διαφωνεί κάποιος με την επίδειξη μόδας- φαίνεται ότι δεν είχε νόημα (δηλαδή, α-νόητο) να παραχωρηθεί το Δημοτικό Θέατρο, αφού τελικά το έκρυψαν με τα διαφημιστικά του χορηγού. λες και ήταν το εργοτάξιο του Μετρό.
Όπως δεν έχει νόημα (δηλαδή, α- νόητο) δημοτικοί σύμβουλοι να θέτουν ερωτήματα στο δήμαρχο με αφορμή δημοσιεύματα χωρίς ν' αναφέρουν το μέσο, αφού όλοι γνωρίζουν ποιος αποκάλυψε πρώτος το θέμα....
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ