Άρχισαν οι αντιδράσεις μετά την ανακοίνωση - πυροτέχνημα του δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη περί νέας μελέτης για τις μονοδρομήσεις...
στην πόλη.
στην πόλη.
Η πρώτη αντίδραση ήρθε, πριν από λίγο, από τον επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς Νέα Αρχή" Ιωσήφ Βουράκη -απουσίαζε από την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου- ο οποίος σε ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο facebook σημειώνει τα εξής:
"Iosif Vourakis
21 λεπτά
"Διάβασα με έκπληξη ( λόγω της απουσίας μου στο τελευταίο Δ.Σ ) στον τοπικό τύπο την " ανακοίνωση " του Δημαρχου της πόλης για τις μονοδρομήσεις και το σχετικό ραντεβού του με τον Κύριο Σπριτζη.
Πραγματικά δεν θέλω να πιστέψω ότι ο κύριος Δήμαρχος ακολουθεί την τακτική των " ανακοινώσεων- πυροτέχνημα ", μια τακτική παλαιοκομματική και παλιομοδίτικη, οποτε ελπίζω στην ελλιπή πληροφόρηση του.
Να θυμίσω - ενημερώσω ότι δεν " αποφάσισε ένας Δήμαρχος ( Μιχαλολιακος) να κλείσει ένας δρόμος " όπως είπε ο κύριος Μωραλης.
Πραγματικά δεν θέλω να πιστέψω ότι ο κύριος Δήμαρχος ακολουθεί την τακτική των " ανακοινώσεων- πυροτέχνημα ", μια τακτική παλαιοκομματική και παλιομοδίτικη, οποτε ελπίζω στην ελλιπή πληροφόρηση του.
Να θυμίσω - ενημερώσω ότι δεν " αποφάσισε ένας Δήμαρχος ( Μιχαλολιακος) να κλείσει ένας δρόμος " όπως είπε ο κύριος Μωραλης.
Η μοναδική απόφαση που πήρε ο τότε Δήμαρχος ήταν να παραδώσει τον Πειραια στο έλεος της ΤΡΑΜ Α.Ε. !! Οι μονοδρομήσεις που έγιναν τότε βασίστηκαν καθαρά και μόνο στις ανάγκες της ΤΡΑΜ Α.Ε. ετσι ώστε να διευκολυνθούν τα έργα και τα δρομολόγια του τραμ ( όταν ολοκληρωθεί το έργο ) !!! Μάλιστα την παρουσίαση του σχεδίου των μονοδρομισεων στο Δημοτικο Συμβούλιο έκανε εκπρόσωπος της εταιρίας και όχι κάποιος αρμόδιος της τότε δημοτικής αρχής !! Βασική λεπτομέρεια : οι μονοδρομήσεις βασίστηκαν σε μελέτη που είχε γίνει το 2004 και χωρίς να γίνει καμία επικαιροποίηση εφαρμόστηκαν προκαλώντας το χάος που ζούμε σήμερα!!
Αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι υπάρχει μνημόνιο του Δημου με την ΤΡΑΜ ΑΕ τόσο για τα ανταποδοτικά έργα ( ετσι βαφτίστηκαν και οι μονοδρομήσεις ) που θα κάνει η εταιρεία στην πόλη όσο και για το χρονικό πλαίσιο του έργου καταλήγουμε στα εξής συμπεράσματα :
1 ) τα έργα του τραμ έπρεπε να είχαν σταματήσει -με πρωτοβουλία του Δημου -εδώ και ενα χρόνο καθώς το έργο ειναι τελείως εκτός των συμφωνηθέντων χρόνων
2 ) απο την στιγμή που και η σημερινή αρχή έχει παραδώσει την πόλη στην ΤΡΑΜ ΑΕ και με δεδομένο ότι οι μονοδρομήσεις έχουν χαρακτηριστεί ανταποδωτικό έργο - βάση μνημονίου ΤΡΑΜ ΑΕ - ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ - κανένα υπουργείο δεν μπορεί να κάνει την παραμικρή παρέμβαση ούτε να εφαρμόσει κάποια μελέτη !
1 ) τα έργα του τραμ έπρεπε να είχαν σταματήσει -με πρωτοβουλία του Δημου -εδώ και ενα χρόνο καθώς το έργο ειναι τελείως εκτός των συμφωνηθέντων χρόνων
2 ) απο την στιγμή που και η σημερινή αρχή έχει παραδώσει την πόλη στην ΤΡΑΜ ΑΕ και με δεδομένο ότι οι μονοδρομήσεις έχουν χαρακτηριστεί ανταποδωτικό έργο - βάση μνημονίου ΤΡΑΜ ΑΕ - ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ - κανένα υπουργείο δεν μπορεί να κάνει την παραμικρή παρέμβαση ούτε να εφαρμόσει κάποια μελέτη !
Δυστυχώς στον Πειραια έχουμε χορτάσει απο ανακοινώσεις και μεγαλόπνοα σχέδια ..."
@ Αναδημοσιεύουμε ολόκληρη την άποψη Βουράκη γιατί όσα λέει δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα και μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα το ανέκδοτο με τις μονοδρομήσεις
Περισσότερα εδώ
@ Αναδημοσιεύουμε ολόκληρη την άποψη Βουράκη γιατί όσα λέει δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα και μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα το ανέκδοτο με τις μονοδρομήσεις
Περισσότερα εδώ