Τον κώδωνα του κινδύνου για το πλοίο «Παναγία Τήνου» που παραμένει ημιβυθισμένο στο λιμάνι του Πειραιά εδώ και περίπου...
ενάμιση μήνα, κρούει ο βουλευτής της ΝΔ Α΄ Πειραιώς και Νήσων Κώστας Κατσαφάδος, σε ερώτηση, που κατέθεσε στον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής.
ενάμιση μήνα, κρούει ο βουλευτής της ΝΔ Α΄ Πειραιώς και Νήσων Κώστας Κατσαφάδος, σε ερώτηση, που κατέθεσε στον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο βουλευτής αναφέρει στην ερώτησή του, ότι το πλοίο παραμένει ακόμα στο λιμάνι του Πειραιά, γεγονός ιδιαίτερα επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.
«Δεν μπορεί ένα πλοίο να παραμένει για τόσο καιρό εγκαταλελειμμένο στο λιμάνι του Πειραιά και το Υπουργείο Ναυτιλίας να παρακολουθεί άπραγο», τονίζει χαρακτηριστικά στην ερώτησή του ο κ. Κατσαφάδος, ο οποίος επικαλούμενος δημοσιεύματα, αναφέρει ακόμη ότι ο ΟΛΠ επρόκειτο να θέσει στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τη διενέργεια ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά, κάτι που, όπως φαίνεται, μέχρι σήμερα, δεν έχει γίνει.
Η ερώτηση του κ. Κατσαφάδου έχει ως εξής:
«Κύριε Υπουργέ,
Πριν από περίπου ενάμιση μήνα και συγκεκριμένα στις 26 Απριλίου 2016, το πλοίο «Παναγία Τήνου» της Ventouris Sea Lines, το οποίο είχε κατασχεθεί λόγω οικονομικών προβλημάτων και παρέμενε για αρκετούς μήνες παροπλισμένο στο λιμάνι του Πειραιά, παίρνει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά, εξαιτίας εισροής υδάτων και κινδυνεύει να βυθιστεί εντός του λιμανιού.
Μετά την άμεση παρέμβαση των δυτών και ρυμουλκών, το πλοίο επανέρχεται στην ευθεία, με σκοπό να αποκατασταθεί από μηχανικούς και μετά την απάντληση υδάτων, να ρυμουλκηθεί στην Ελευσίνα.
Έχει περάσει περισσότερο από ένας μήνας από το συμβάν της βύθισής του και το πλοίο παραμένει ακόμα ημιβυθισμένο στο λιμάνι του Πειραιά, γεγονός ιδιαίτερα επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, αλλά και την εικόνα του πρώτου λιμανιού της χώρας.
Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς επρόκειτο να θέσει στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τη διενέργεια ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά, κάτι που, όπως φαίνεται, μέχρι σήμερα, δεν έχει γίνει.
Επειδή, για λόγους δημόσιου συμφέροντος και ασφάλειας, το πλοίο πρέπει να απομακρυνθεί από το λιμάνι του Πειραιά άμεσα και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος,
Επειδή δεν μπορεί ένα πλοίο να παραμένει για τόσο καιρό εγκαταλελειμμένο στο λιμάνι του Πειραιά και το Υπουργείο Ναυτιλίας να παρακολουθεί άπραγο,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Τι πρόκειται να πράξει, προκειμένου να απομακρυνθεί άμεσα το πλοίο από το λιμάνι του Πειραιά;
2. Για ποιο λόγο δεν έχει γίνει η απομάκρυνση ως σήμερα;
3. Ολοκληρώθηκε ο ανοιχτός διαγωνισμός του ΟΛΠ για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά;".