Δεν ξέρουμε ποιοι "τσίμπησαν" με την ανάρτηση για την καλύτερη δουλειά στον Πειραιά που έχει να κάνει με τη προβολή στα Social Media του Destination Piraeus, όπως έγραψε το...
Reportaz Net. Περισσότερα εδώ
Καλό είναι πάντως να μην τρέξουν να κάνουν αίτηση στο Δήμο Πειραιά γιατί δεν πρόκειται να έχουν καμία τύχη, καθώς, όπως διεκρινίστηκε τα 10.927 ευρώ αφορούν αμοιβή του τυχερού συνεργάτη από την προηγούμενη χρονιά. Περισσότερα εδώ
Το θέμα «Διάθεση πίστωσης ποσού 10.927,00 €, για την εκτέλεση της υπηρεσίας με τίτλο: Υπηρεσίες Συμβούλου για το πρόγραμμα προβολής και κοινωνικής δικτύωσης του Destination Piraeus» εισήχθη με την μέθοδο- εξπρές του "ψηφίζετε όπως εισάγετε" κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά.
(Εκείνη την στιγμή, δεν υπήρχε απαρτία επί της ουσίας καθώς στην αίθουσα είχαν απομείνει καμιά 20 δημοτικοί σύμβουλοι, εκ των οποίων οι πέντε ήταν από παρατάξεις της αντιπολίτευσης, αλλά δεν το κάνουμε θέμα εδώ).
(Εκείνη την στιγμή, δεν υπήρχε απαρτία επί της ουσίας καθώς στην αίθουσα είχαν απομείνει καμιά 20 δημοτικοί σύμβουλοι, εκ των οποίων οι πέντε ήταν από παρατάξεις της αντιπολίτευσης, αλλά δεν το κάνουμε θέμα εδώ).
Ο επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς όλοι Μαζί" Αντώνης Καλογερόγιαννης πρόλαβε να θέσει κάποια ερωτήματα, δίνοντας μια άλλη διάσταση στο θέμα με την παρέμβασή του.
Ο Γιάννης Μώραλης φάνηκε να είναι έτοιμος ν' απαντήσει και είπε προφανώς χαριτολογώντας την επική ατάκα:
"Μην τσιμπάτε με όσα γράφουν τα sites"!
"Μην τσιμπάτε με όσα γράφουν τα sites"!
-"Δεν τσιμπάω και για να πω όσα δεν λένε τα sites..." απάντησε ο Αντώνης Καλογερόγιαννης και ρώτησε να μάθει ποιος έχει τα δικαιώματα για τα βίντεο του Destination Piraeus στο YouTube. Ο δήμος Πειραιά ή ο Ολυμπιακός;
Ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης απάντησε ότι τα δικαιώματα ανήκουν στο Δήμο Πειραιά και όχι στην ΠΑΕ Ολυμπιακός που ήταν ο χορηγός και έχει καλύψει τα περισσότερα έξοδα.
Πάντως, ο ίδιος υποστήριξε ότι αν θέλουμε να έχουμε τουριστική προβολή θα πρέπει να δώσουμε και κάποια χρήματα από τα ταμεία του δήμου.
Πάντως, ο ίδιος υποστήριξε ότι αν θέλουμε να έχουμε τουριστική προβολή θα πρέπει να δώσουμε και κάποια χρήματα από τα ταμεία του δήμου.
Ωστόσο, όπως επεσήμανε ο Αντώνης Καλογερόγιαννης, όλα κρίνονται από το αποτέλεσμα και το Destination Piraeus δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα.
Εκτός φυσικά ότι εξακολουθεί ν' αποτελεί την καλύτερη δουλειά στον Πειραιά...
Εκτός φυσικά ότι εξακολουθεί ν' αποτελεί την καλύτερη δουλειά στον Πειραιά...
@ Μην τσιμπάτε με το Destination Piraeus, ωρέ!