Οι τουρίστες από τα κρουαζιερόπλοια συνεχίζουν να γυρίζουν την πλάτη στην πόλη του Πειραιά. Αυτό δεν το λέμε εμείς, αλλά το παραδέχονται σχεδόν...
οι πάντες κάτω στο λιμάνι και όχι μόνο.
οι πάντες κάτω στο λιμάνι και όχι μόνο.
Ωστόσο η δημοτική αρχή Πειραιά ένιωσε την ανάγκη να παρουσιάσει έναν απολογισμό για την τουριστική προβολή κατά τη διάρκεια της 18μηνης θητείας της.
Ο Δήμος Πειραιά προχώρησε στην έκδοση του 36σέλιδου τουριστικού οδηγού “Destination Piraeus Guide” στα Αγγλικά με αφορμή - λέει- την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου η οποία συμπίπτει με τις εκδηλώσεις για τις «Ημέρες Θάλασσας 2016»( Αν και δεν θέλουμε να σας το χαλάσουμε, η τουριστική περίοδος ξεκινά παραδοσιακά από την 1η Απριλίου- ναι δεν είναι ψέμα- και σίγουρα όχι στις 17 Μαΐου επειδή τότε τυχαίνει να ξεκινούν οι Ημέρες Θάλασσας)
Ο Δήμος Πειραιά προχώρησε στην έκδοση του 36σέλιδου τουριστικού οδηγού “Destination Piraeus Guide” στα Αγγλικά με αφορμή - λέει- την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου η οποία συμπίπτει με τις εκδηλώσεις για τις «Ημέρες Θάλασσας 2016»( Αν και δεν θέλουμε να σας το χαλάσουμε, η τουριστική περίοδος ξεκινά παραδοσιακά από την 1η Απριλίου- ναι δεν είναι ψέμα- και σίγουρα όχι στις 17 Μαΐου επειδή τότε τυχαίνει να ξεκινούν οι Ημέρες Θάλασσας)
Μάλιστα, όπως διατείνονται η τουριστική προβολή της πόλης αποτελεί βασική προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής Πειραιά, ενώ αφήνεται αιχμή στις προηγούμενες δημοτικές αρχές λέγοντας μέχρι τότε δεν είχε υπάρξει μέριμνα από τον Δήμο Πειραιά, ούτε υπήρχε κάποιο στρατηγικό σχέδιο για τον Τουρισμό και την προβολή της πόλης.
(Δεν θέλουμε να σας το χαλάσουμε, αλλά και οι προηγούμενες δημοτικές αρχές έλεγαν τα ίδια και υποστήριζαν ότι αυτές είχαν κάνει... θαύματα στην τουριστική προβολή της πόλης, επειδή μοίραζαν κάποια έντυπα στο λιμάνι του Πειραιά
Στον απολογισμό των δράσεων καταγράφονται 29 σημεία εκ των οποίων στην πλειοψηφία τους ακούγονται τουλάχιστον αστεία ότι μπορούν να προσελκύσουν τουρίστες από τα κρουαζιερόπλοια που έρχονται στο λιμάνι του Πειραιά. ( Αν και δεν θέλουμε να σας το χαλάσουμε, αλλά ειλικρινά τώρα είδατε εσείς κάποιο αποτέλεσμα με όλες αυτές τις δράσεις, αφού ήρθαν περισσότεροι τουρίστες από τα κρουαζιερόπλοια στα μαγαζιά της αγοράς του Πειραιά;)
@ Αν και δεν θέλουμε να σας το χαλάσουμε, αλλά ειλικρινά υπάρχει κάποιος που μπορεί να είναι ικανοποιημένος από το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της τουριστικής καμπάνιας “Destination Piraeus”, καθώς δεν υπήρξε καμία διαφορά στην προσέλκυση τουριστών από τα κρουαζιερόπλοια, όπως συνέβαινε με τους προηγούμενους που λέτε πως δεν έκαναν τίποτα;