Η δύναμη των social media αποδεικνύεται καθημερινά στο πόσο μπορεί να επηρεάσει τις ζωές...
των ανθρώπων, η δύναμή τους σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερη και από τα ίδια τα εμπορικά σήματα, αλλά και από τα θέλω των καταναλωτών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δύναμης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με την εφημερίδα «The Independent», είναι αυτό της Σίντι Κίμπερλι. Της 17χρονης που έγινε παγκοσμίως διάσημη μόνο και μόνο γιατί ο Τζάστιν Μπίμπερ βρήκε μία φωτογραφία της στο διαδίκτυο και εντυπωσιάστηκε από την ομορφιά της.
Ήταν κάτι πολύ απλό, μία φωτογραφία της Σίντι και ένα σχόλιο του Τζάστιν: «Ωωω, ποια είναι αυτή;» και μία ξέφρενη αναζήτηση ξεκίνησε από τα εκατομμύρια των θαυμαστών- ακολούθων του 22χρονου τραγουδιστή, για να εντοπίσουν το μέχρι τότε άγνωστο κορίτσι.
Εκείνη την εποχή, η Κίμπερλι δούλευε ως μπέιμπι σίτερ στην Ισπανία για περίπου πέντε ευρώ την ώρα. Στη συνέχεια, το όνομά της έγινε ξαφνικά trend σε διεθνές επίπεδο και γρήγορα εντοπίστηκε το προφίλ της στο Instagram. Πλέον έχει σχεδόν ένα εκατομμύριο φόλουερς στο Instagram και έχει υπογράψει συμβόλαιο με το ισπανικό πρακτορείο μοντέλων UNO.