Στα πρώτα συμπεράσματα που έχει βγάλει από την έρευνά του στον τόπο του δυστυχήματος, αναφέρθηκε ο δικαστικός πραγματογνώμονας που όρισε η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ
«Σαν πρώτη φάση έκανα μια οριζοντιογραφία και ένα τοπογραφικό, όσον αφορά το σημείο γιατί είναι σημαντικό να δούμε την καμπύλη που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο. Υπάρχει μια καμπύλη που είναι σχεδόν 90 μοίρες αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη αποτελείται από τρία τόξα. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ένα τσιμεντένιο στηθαίο και ένα κιγκλίδωμα. Το στηθαίο έχει ύψος 50 εκατοστά και δεξιά προς τα έξω υπάρχει το κιγκλίδωμα. Είναι πολύ κοντό το στηθαίο, ενώ το συγκεκριμένο όχημα έχει ύψους τροχού 75 εκατοστά. Το αυτοκίνητο χτύπησε στο στηθαίο υπό μικρή γωνία. Αν χτυπούσε υπό μεγάλη γωνία, τότε το αυτοκίνητο με μια ταχύτητα πάνω από 70 χιλιόμετρα θα είχε υπερβεί το στηθαίο, θα είχε σπάσει το κάγκελο και θα είχε πέσει στη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό το τοιχίο χρησιμοποιούταν στη Γερμανία τη δεκαετία του ’50 στη Γερμανία. Οι μεταλλικές μπάρες έχουν ύψος 55 εκατοστά και συν 15 εκατοστά που είναι το κράσπεδο. Αν υπήρχαν μόνο αυτές οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, δεν θα καβαλούσε. Αν το τοιχίο ήταν κάθετο και δεν είχε αυτή την κλίση, την κυρτότητα προς τα έξω, το αυτοκίνητο θα είχε αναχαιτιστεί. Δηλαδή θα είχε συμπεριφορά επανεισόδου στο οδόστρωμα και δεν θα είχε καβαλήσει το τοιχίο, ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία, την οποία τελικά ακολούθησε».
«Θεωρώ ότι η ταχύτητα σε καμία περίπτωση δεν ήταν μεγάλη, διότι αν ήταν μεγάλη, λόγω του ότι υπάρχει ομαλή ανάβαση και επιφανειακή τριβή πάνω στο τοιχίο, αν είχε ταχύτητα μεγάλη θα είχε καταλήξει στη Λ. Βουλιαγμένης. Η ταχύτητα δεν ήταν μεγάλη, θα την υπολογίσω με βάση και άλλα στοιχεία τα οποία θα δω όταν εξετάσω το αυτοκίνητο, αλλά σαν πρώτη εικόνα που έχω, θεωρώ ακράδαντα ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν ήταν μεγάλη και η γωνία πρόσκρουσης είναι δεδομένο ότι ήταν μικρή. Το σημαντικότερο ρόλο για το τελικό αποτέλεσμα της σύγκρουσης έπαιξαν τα κάγκελα τα οποία ήρθαν σε επαφή με το αυτοκίνητο, τα οποία αποκολλήθηκαν, διότι υπήρχε μεγάλη διάβρωση. Δύο παράγοντες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την ζωή του Παντελή Παντελίδη. Ο πρώτος είναι το στηθαίο αυτή τη στιγμή, λόγω του χαμηλού ύψους και της κλίσης προς τα έξω και το δεύτερο είναι τα μεταλλικά κιγκλιδώματα τα οποία σε κατάσταση διάβρωσης τα σημεία συγκόλλησης με αποτέλεσμα, όπως φάνηκε, να εισχωρήσουν στο αυτοκίνητο τουλάχιστον δύο λάμες, οι οποίες έχουν μήκος περί τα τρία μέτρα και πάχος δύο εκατοστά και πλάτος τέσσερα και το βάρος της κάθε λάμας ήταν 18 κιλά».