Ένα νέο προεκλογικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας λίγο πριν τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου κυκλοφόρησε πριν από λίγες ώρες και θέμα έχει τη ζωή μίας ιδιωτικής υπαλλήλου. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Το σποτ ονομάζεται «Μια μέρα στη ζωή της Λίνας, ιδιωτικής υπαλλήλου» και ξεκινά δείχνοντας την Λίνα να ακούει στην τηλεόραση τον Αλέξη Τσίπρα καθώς ετοιμάζεται να πάει στη δουλειά της.
Στη συνέχεια μπαίνει στο αυτοκίνητό της όπου ακούει τον πρώην πρωθυπουργό στο ραδιόφωνο να λέει χαρακτηριστικά: «Εμείς δεν πρόκειται να ψηφίσουμε Μνημόνιο» και την δείχνει να δίνει 5 ευρώ για να βάλει βενζίνη προκειμένου να φτάσει στο γραφείο της.
Αμέσως μετά πέφτει πλάνο από την ψήφιση του τρίτου Μνημονίου στη Βουλή τη στιγμή που ψηφίζει ο κ. Τσίπρας: «Τσίπρας Αλέξιος, «ΝΑΙ»».
Τέλος φτάνοντας στο γραφείο της βλέπει στην είσοδο κάποιους από τους συναδέλφους της να αποχωρούν έχοντας σε μία κούτα τα πράγματά τους καθώς φαίνεται πως εκείνη την ημέρα τους ανακοινώθηκε η απόλυσή τους ενώ στη συνέχεια εξηγεί πως οι απολύσεις ήταν αποτέλεσμα των capital control που επιβλήθηκαν στις τράπεζες.
Το προεκλογικό σποτ της ΝΔ κινείται σε αυτό το τρίπτυχο «ψέμα - αλήθεια – επίπτωση».
Μάλιστα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε πολιτική διαφήμιση η τεχνική PoV (Point of View), που δίνει την εντύπωση βίντεο.
Το σποτ ονομάζεται «Μια μέρα στη ζωή της Λίνας, ιδιωτικής υπαλλήλου» και ξεκινά δείχνοντας την Λίνα να ακούει στην τηλεόραση τον Αλέξη Τσίπρα καθώς ετοιμάζεται να πάει στη δουλειά της.
Στη συνέχεια μπαίνει στο αυτοκίνητό της όπου ακούει τον πρώην πρωθυπουργό στο ραδιόφωνο να λέει χαρακτηριστικά: «Εμείς δεν πρόκειται να ψηφίσουμε Μνημόνιο» και την δείχνει να δίνει 5 ευρώ για να βάλει βενζίνη προκειμένου να φτάσει στο γραφείο της.
Αμέσως μετά πέφτει πλάνο από την ψήφιση του τρίτου Μνημονίου στη Βουλή τη στιγμή που ψηφίζει ο κ. Τσίπρας: «Τσίπρας Αλέξιος, «ΝΑΙ»».
Τέλος φτάνοντας στο γραφείο της βλέπει στην είσοδο κάποιους από τους συναδέλφους της να αποχωρούν έχοντας σε μία κούτα τα πράγματά τους καθώς φαίνεται πως εκείνη την ημέρα τους ανακοινώθηκε η απόλυσή τους ενώ στη συνέχεια εξηγεί πως οι απολύσεις ήταν αποτέλεσμα των capital control που επιβλήθηκαν στις τράπεζες.
Το προεκλογικό σποτ της ΝΔ κινείται σε αυτό το τρίπτυχο «ψέμα - αλήθεια – επίπτωση».
Μάλιστα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε πολιτική διαφήμιση η τεχνική PoV (Point of View), που δίνει την εντύπωση βίντεο.