Οι φήμες για «κανόνι» στην airfast tickets του Νίκου Κοκλώνη κυκλοφορούσαν ευρέως από πέρσι όταν η εταιρία «αποβλήθηκε» από...
την ΙΑΤΑ.
την ΙΑΤΑ.
Ένα χρόνο μετά, οι δύο σελίδες airfasttickets.gr και airfasttickets.com έχουν ήδη κατέβει ενώ τα τηλέφωνα της εταιρίας δεν λειτουργούν. Oι σελίδες της airfast tickets στα social media έχουν να ανανεωθούν από τις 7 Αυγούστου.
Σύμφωνα με τον γ.γ. Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων Θάνο Βασιλόπουλο, που βρέθηκε στα γραφεία της εταιρίας στον Πειραιά, οι περίπου 65 εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι εδώ και τρεις μήνες, και έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας.
«Οι εργαζόμενοι είναι ουσιαστικά όμηροι» ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Βασιλόπουλος, ο οποίος συμπλήρωσε πως « έρχονται στη δουλειά απλήρωτοι χωρίς ουσιαστικά να έχουν αντικείμενο εργασίας, μήπως και πάρουν τα χρωστούμενα».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εργοδοσία είναι ανύπαρκτη, ενώ δεν εμφανίστηκε ούτε στην τριμερή επιτροπή που συγκλήθηκε γι’ αυτό το λόγο στο Υπουργείο Εργασίας τον Ιούλιο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενάμισι σχεδόν χρόνο πριν, όταν ο ελληνικός αλλά και ο ξένος τύπος είχε ξεκινήσει να καλύπτει τα οικονομικά προβλήματα της εταιρίας, η airfast tickets διέψευσε κατηγορηματικά πως υπήρχε οποιοδήποτε πρόβλημα ενώ λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι έχει βρει Κινέζους επενδυτές.
Τι λέει ο Νίκος Κοκλώνης
Σε δηλώσεις του ο Νίκος Κοκλώνης σημειώνει ότι τα προβλήματα της εταιρείας με την ΙΑΤΑ άρχισαν πέρυσι το καλοκαίρι, «ενώ ήμασταν ένα βήμα πριν από την είσοδο στο Nasdaq».
Τι λέει ο Νίκος Κοκλώνης
Σε δηλώσεις του ο Νίκος Κοκλώνης σημειώνει ότι τα προβλήματα της εταιρείας με την ΙΑΤΑ άρχισαν πέρυσι το καλοκαίρι, «ενώ ήμασταν ένα βήμα πριν από την είσοδο στο Nasdaq».
«Η ΙΑΤΑ μέσα Ιουνίου μας έκλεισε την πίστωση και έπρεπε να προπληρώνουμε κάθε εισιτήριο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια τεράστια τρύπα ρευστότητας. Μετά από διαπραγματεύσεις με πολλούς υποψήφιους επενδυτές, καταλήγω τον Ιανουάριο σε μια ομάδα Κινέζων και πουλάω το 45% της εταιρείας της Αμερικής για 180 εκατομμύρια δολάρια», αναφέρει και προσθέτει:
"Δηλώνω την παραίτησή μου στο διοικητικό συμβούλιο της Αμερικής και πλέον μένουν οι Κινέζοι. Η παραίτησή μου δεν γίνεται δεκτή, γιατί μου έλεγαν ότι χωρίς εμένα δεν υπάρχει deal. Μου λένε ότι το γραφείο της Ελλάδας, που απασχολεί περίπου 150 άτομα προσωπικό, δεν έχει λόγο ύπαρξης, καθώς η Ελλάδα θεωρείται μικρή αγορά. Αρνούμαι. Αγαπώ τα παιδιά στο ελληνικό γραφείο, αυτό με ενδιέφερε. Αν δεχόμουν κάτι τέτοιο, θα βρισκόμουν κι εγώ εκτός εταιρείας. Μετά από πολλές ημέρες αντιπαραθέσεων με τους Κινέζους, μου στέλνουν μια επιστολή απόλυσης από CEO της Αμερικής, καθώς και όλης της ομάδας που χτίσαμε μαζί την AirFastTickets. Μόλις παραιτήθηκα από ΔΣ, παραιτήθηκαν και όλα τα μέλη του ΔΣ ήταν μαζί μου.
«Λέω στο προσωπικό τι έγινε και τους ξεκαθάρισα ότι δεν πρόκειται να δεχτώ το κλείσιμο του ελληνικού γραφείου», υποστηρίζει και συμπληρώνει «προτείνουν στους εργαζομένους, επειδή δεν μπορούν να τους απολύσουν, να τους κάνουν εθελούσια έξοδο, αλλιώς η εταιρεία θα οδηγηθεί σε πτώχευση. Είπα στους εργαζομένους ότι δεν είναι δυνατόν να δεχτούν κάτι τέτοιο. Στη συνέχεια αρχίζουν οι εκβιασμοί για τους μισθούς».
«Βρίσκουν δικηγόρο, πληρώνω τα έξοδα εγώ, και τους λέω να κάνουν επίσχεση εργασίας», ισχυρίζεται ο κ. Κοκλώνης και προσθέτει: Από τα τέλη Αυγούστου έπαψα να ασχολούμαι, ξέρω μόνο τι γίνεται στο κομμάτι του προσωπικού. Στενοχωρήθηκα, μετά απ' ότι είχα κάνει γι' αυτούς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι εργαζόμενοι δεν έχουν πληρωθεί τους μισθούς του Ιουλίου και του Αυγούστου, ενώ ξεκαθαρίζει πως ο Jason Chen έχει ποινικά ευθύνη, ως επικεφαλής του Δ.Σ. «Σαν Κοκλώνης δεν είμαι κάτι στην AirFastTickets Ελλάδος, ήμουν CEO της αμερικάνικης», τονίζει.
«Η ελληνική εταιρεία είναι ανοιχτή, αλλά έχει πουληθεί σε αμερικανική εταιρεία. Η ελληνική εταιρεία είναι στη φάση που δεν μπορεί να πληρώσει μισθούς, όχι γιατί δεν έχει, αλλά γιατί προσπαθούν να συγκαλέσουν Γενική Συνέλευση των μετόχων», λέει.
«Δεν έχει γίνει ούτε πτώχευση, ούτε εκκαθάριση, απλά οι εργαζόμενοι είναι σε επίσχεση εργασίας», υπογραμμίζει και καταλήγει: Μετά την αντίρρησή μου για το κλείσιμο της ελληνικής εταιρείας, σταμάτησαν να πληρώνουν το προσωπικό, άρα η εταιρεία κάποια στιγμή θα πήγαινε σε πτώχευση. Σταμάτησαν να πληρώνουν το προσωπικό και έτσι έγινε η επίσχεση.
Όσον αφορά στις ιστοσελίδες της εταιρείας, www.airfasttickets.gr καιwww.airfasttickets.com, ο κ. Κοκλώνης δήλωσε πως έχουν «κατέβει», επειδή δεν έχει πληρωθεί ο server, αλλά θα «ανέβουν» και πάλι.