Το ναυάγιο "Δημήτριος" είναι πολλά χρόνια προσαραγμένο στην παραλία Σελινίτσας, πέντε χιλιόμετρα μακριά από το Γύθειο...
της Λακωνίας.
Το μικρό φορτηγό "Δημήτριος", βρίσκεται προσαραγμένο εκεί από τις 23 Δεκεμβρίου 1981, έχοντας έχει γίνει πλέον κομμάτι της παραλίας και τουριστική ατραξιόν της περιοχής.
Στο βιβλίο του αείμνηστου επίτιμου Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος Χρήστου Ντούνη «Τα ναυάγια στις ελληνικές θάλασσες» διαβάζουμε για το «Δημήτριος» πως «το πλοίο είχε καταπλεύσει έκτακτα στο Γύθειο την 4η Δεκεμβρίου 1980 λόγω ασθενείας του πλοιάρχου και της ανάγκης εισαγωγής του σε νοσοκομείο.
Πάντως, με αφορμή τον κατάπλου δημιουργήθηκαν προβλήματα οικονομικής φύσεως με το πλήρωμα, αλλά και θέματα βλαβών στη μηχανή καθώς και ελλείψεις ασφαλείας στο πλοίο, ενώ παράλληλα επεβλήθησαν ασφαλιστικά μέτρα από διάφορους δανειστές. Το πλήρωμα απολύθηκε και η φύλαξη του πλοίου ανατέθηκε στους Γεώργιο Δανιήλ και Βασιλ. Παρηγόρη.
Το σκάφος ήταν πλαγιοδετημένο στο εσωτερικό του λιμένα Γυθείου. Τον Ιούνιο του 1981 το σκάφος εξακολουθούσε να παραμένει στην ίδια θέση αλλά ειδοποιήθηκαν από τη λιμενική αρχή οι πλοιοκτήτες ότι το σκάφος κατέστη επικίνδυνο λόγω αποκοπής των κάβων ενώ συγχρόνων είχε πάρει κλίση προς τη δεξιά πλευρά από την εισροή υδάτων στα κύτη του.
Από τη Λιμενική Αρχή ζητήθηκε η μεθόρμιση του σκάφους εκτός λιμένα σε ασφαλές αγκυροβόλιο. Όμως, δεν υπήρξε ανταπόκριση εκ μέρους των πλοιοκτητών Την 23η Δεκεμβρίου 1981 παρασύρθηκε πάλι και προσάραξε αυτή τη φορά στη θέση Βαλτάκι του Λακωνικού κόλπου περί τα 3 μίλια βορειοανατολικά του Γυθείου. Εκεί το σκάφος εγκαταλείφθηκε χωρίς να έχει επιδειχθεί ενδιαφέρον για την τύχη του».
της Λακωνίας.
Το μικρό φορτηγό "Δημήτριος", βρίσκεται προσαραγμένο εκεί από τις 23 Δεκεμβρίου 1981, έχοντας έχει γίνει πλέον κομμάτι της παραλίας και τουριστική ατραξιόν της περιοχής.
Στο βιβλίο του αείμνηστου επίτιμου Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος Χρήστου Ντούνη «Τα ναυάγια στις ελληνικές θάλασσες» διαβάζουμε για το «Δημήτριος» πως «το πλοίο είχε καταπλεύσει έκτακτα στο Γύθειο την 4η Δεκεμβρίου 1980 λόγω ασθενείας του πλοιάρχου και της ανάγκης εισαγωγής του σε νοσοκομείο.
Πάντως, με αφορμή τον κατάπλου δημιουργήθηκαν προβλήματα οικονομικής φύσεως με το πλήρωμα, αλλά και θέματα βλαβών στη μηχανή καθώς και ελλείψεις ασφαλείας στο πλοίο, ενώ παράλληλα επεβλήθησαν ασφαλιστικά μέτρα από διάφορους δανειστές. Το πλήρωμα απολύθηκε και η φύλαξη του πλοίου ανατέθηκε στους Γεώργιο Δανιήλ και Βασιλ. Παρηγόρη.
Το σκάφος ήταν πλαγιοδετημένο στο εσωτερικό του λιμένα Γυθείου. Τον Ιούνιο του 1981 το σκάφος εξακολουθούσε να παραμένει στην ίδια θέση αλλά ειδοποιήθηκαν από τη λιμενική αρχή οι πλοιοκτήτες ότι το σκάφος κατέστη επικίνδυνο λόγω αποκοπής των κάβων ενώ συγχρόνων είχε πάρει κλίση προς τη δεξιά πλευρά από την εισροή υδάτων στα κύτη του.
Από τη Λιμενική Αρχή ζητήθηκε η μεθόρμιση του σκάφους εκτός λιμένα σε ασφαλές αγκυροβόλιο. Όμως, δεν υπήρξε ανταπόκριση εκ μέρους των πλοιοκτητών Την 23η Δεκεμβρίου 1981 παρασύρθηκε πάλι και προσάραξε αυτή τη φορά στη θέση Βαλτάκι του Λακωνικού κόλπου περί τα 3 μίλια βορειοανατολικά του Γυθείου. Εκεί το σκάφος εγκαταλείφθηκε χωρίς να έχει επιδειχθεί ενδιαφέρον για την τύχη του».