Ο Κρίστιαν Βέρνερ σκόπευε να περάσει τις θερινές διακοπές του στην Ύδρα, όμως, η Αθήνα ήταν εκείνη που τράβηξε την προσοχή του και τον «υποχρέωσε»...
να παραμείνει κάποιες ημέρες σε αυτήν για να ολοκληρώσει το φωτογραφικό project που είχε στο μυαλό του.
να παραμείνει κάποιες ημέρες σε αυτήν για να ολοκληρώσει το φωτογραφικό project που είχε στο μυαλό του.
Ο Γερμανός φωτογράφος αποφάσισε να «καταγράψει» τις σημαντικές αλλαγές που έχει υποστεί η πρωτεύουσα από την έναρξη της κρίσης έως σήμερα.
«Βρισκόμουν στο ταξί και από στη διαδρομή, από το αεροδρόμιο έως το κέντρο, βίωσα μια πολύ έντονη εμπειρία και έτσι αποφάσισα να επιστρέψω στην Αθήνα και να ξεκινήσω την ''αναζήτηση''», εξήγησε ο Βερολινέζος Βέρνερ.
Η λογική του ήταν να μην εστιάσει ένα συγκεκριμένο θέμα, αλλά να προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα πεδίο αστικών χαρακτηριστικών και συμβόλων του δρόμου – έτσι όπως αυτά εμφανίζονταν μπροστά του. Οι εικόνες που αποτύπωσε μέσω του φακού του ανασύρουν το αίσθημα της εγκατάλειψης, της παραίτησης και της ηθελημένης απομόνωσης. Ακόμη και όταν συνάντησε μια μικρή ομάδα ανδρών να έχουν καθίσει έξω από ένα κτήριο και να συνομιλούν.
Ο Βέρνερ ανακαλεί από το πηγάδι της μνήμης του, τις εικόνες που του έμειναν περισσότερο. «Μπορείς να δεις πολλές επιχειρήσεις να έχουν κατεβάσει ρολά. Μαγαζιά και εγκαταστάσεις έχουν εγκαταλειφθεί στη μοίρα τους. Ακόμη και τα σημεία της πόλης που είναι ακόμη ενεργά στην πραγματικότητα είναι άδεια από κόσμο».
Μέσα σε αυτό τον αστικό ζόφο, ο Βέρνερ προσπάθησε να ανακαλύψει πτυχές της καθημερινότητας που ξεφεύγουν από τη «σκοτεινιά» και δείχνουν πως η ζωή συνεχίζεται. Ακόμη και στην Αθήνα της κρίσης...
iefimerida.gr/