πωλήσεις του έστειλε μέηλ για να διαφημίσει το νέο του βιβλίο «Ο Παγκόσμιος Μινώταυρος», γράφει η Wall Street Journal, μη πιστεύοντας αυτά που κάνει ο πρώην υπουργός.
«Ο διευθυντής επικοινωνίας της Zed Books που εκδίδει τα βιβλία του κ. Βαρουφάκη έστειλε, μάλιστα, και σχετικό εγκώμιο, περιγράφοντας τον κ. Βαρουφάκη ως «πιθανότατα ο πιο χαλαρός, χαρισματικός και έξυπνος υπουργός Οικονομικών που υπήρξε ποτέ» και παρέθετε και το hashtag: #MinisterofAwesome -Ενας υπέροχος υπουργός», γράφει η εφημερίδα.
«Ο διευθυντής επικοινωνίας της Zed Books που εκδίδει τα βιβλία του κ. Βαρουφάκη έστειλε, μάλιστα, και σχετικό εγκώμιο, περιγράφοντας τον κ. Βαρουφάκη ως «πιθανότατα ο πιο χαλαρός, χαρισματικός και έξυπνος υπουργός Οικονομικών που υπήρξε ποτέ» και παρέθετε και το hashtag: #MinisterofAwesome -Ενας υπέροχος υπουργός», γράφει η εφημερίδα.
Πολλοί Ελληνες χρήστες των social media απάντησαν οργισμένα στο μέηλ, θεωρώντας ότι πρόκειται για επιθετική προώθηση του κ. Βαρουφάκη, ενός από τους αρχιτέκτονες του αδιεξόδου στο οποίο βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα, μετά την κατάρρευση των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές, προσθέτει το άρθρο.
Ο διευθυντής επικοινωνίας, Jonathan Maunder δήλωσε στην The Wall Street Journal πως δεν έκανε κάτι κακό λέγοντας τόσο καλά λόγια για τον κ. Βαρουφάκη.
«Δεν υπάρχει κάτι εδώ για το οποίο θα μπορούσα να ντρέπομαι», δήλωσε.
«Απλά υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον γι'αυτόν» πρόσθεσε.
Ο Δημήτρης Γιαννόπουλος, από το γραφείο τύπου του κ. Βαρουφάκη, δήλωσε ότι ο πρώην υπουργός «δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το μέηλ προώθησης και εξάλλου το στυλ και η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκαν αντικατοπτρίζει την συναισθηματική έξαρση του εκδότη, μετά την αποπομπή του».
Ο διευθυντής επικοινωνίας, Jonathan Maunder δήλωσε στην The Wall Street Journal πως δεν έκανε κάτι κακό λέγοντας τόσο καλά λόγια για τον κ. Βαρουφάκη.
«Δεν υπάρχει κάτι εδώ για το οποίο θα μπορούσα να ντρέπομαι», δήλωσε.
«Απλά υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον γι'αυτόν» πρόσθεσε.
Ο Δημήτρης Γιαννόπουλος, από το γραφείο τύπου του κ. Βαρουφάκη, δήλωσε ότι ο πρώην υπουργός «δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το μέηλ προώθησης και εξάλλου το στυλ και η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκαν αντικατοπτρίζει την συναισθηματική έξαρση του εκδότη, μετά την αποπομπή του».