Ήταν μια ωραία ατμόσφαιρα η παρουσία του Θοδωρή Δρίτσα στην έναρξη της σημερινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου...
του Πειραιά.
του Πειραιά.
Ο αναπληρωτής υπουργός αρμόδιος για θέματα Ναυτιλίας είχε κληθεί για να τον τιμήσουν μετά την πρόσφατη παραίτησή του από δημοτικός σύμβουλος της πόλης. (Τον έχει αντικαταστήσει ο πρώτος επιλαχών Δημήτρης Γκερλές).
Ο λόγος ήταν πως δεν προλάβαινε να είναι συνεπής στα καθήκοντά του ως επικεφαλής της δημοτικής ομάδας "Το λιμάνι της Αγωνίας" σε συνδυασμό με τα καθήκοντα του ως μέλος της κυβέρνησης.
Τι είπε για ΟΛΠ και Τραμ
Τι είπε για ΟΛΠ και Τραμ
Μιλώντας στο δημοτικό συμβούλιο ο Θοδωρής Δρίτσας δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα θέματα του ΟΛΠ και του Τραμ που απασχολούν την πόλη.
Επιγραμματικά, δεν έκρυψε ότι είναι αντίθετος με την επικείμενη πώληση του ΟΛΠ, αλλά φάνηκε πως το έχει πλέον πάρει απόφαση ότι το λιμάνι θα περάσει σε ιδιώτες.
Απλά επεσήμανε πως ο Δήμος Πειραιά πρέπει να έχει λόγο στην όλη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού. Μάλιστα, όπως είπε, εκ των πραγμάτων η ιδιωτικοποίηση θα είναι διαφορετική απ' αυτήν που προωθούσε η προηγούμενη κυβέρνηση με τη πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ.
Επιγραμματικά, δεν έκρυψε ότι είναι αντίθετος με την επικείμενη πώληση του ΟΛΠ, αλλά φάνηκε πως το έχει πλέον πάρει απόφαση ότι το λιμάνι θα περάσει σε ιδιώτες.
Απλά επεσήμανε πως ο Δήμος Πειραιά πρέπει να έχει λόγο στην όλη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού. Μάλιστα, όπως είπε, εκ των πραγμάτων η ιδιωτικοποίηση θα είναι διαφορετική απ' αυτήν που προωθούσε η προηγούμενη κυβέρνηση με τη πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ.
Για το θέμα του ΤΡΑΜ είπε σε γενικές γραμμές ότι μπορεί να είναι υπέρ των μέσων σταθερής τροχιάς, αλλά δεν συμφωνεί πλήρως με τα συγκεκριμένα σχέδια του έργου στον Πειραιά, λέγοντας χαρακτηριστικά "Ναι στο Τραμ, αλλά ΟΧΙ σ' αυτό το Τραμ".
Αναλυτικά ο Θοδωρής Δρίτσας είπε για ΟΛΠ και Τραμ τα εξής:
Αναλυτικά ο Θοδωρής Δρίτσας είπε για ΟΛΠ και Τραμ τα εξής:
"Η σύμβαση παραχώρησης του δημοσίου προς τον ΟΛΠ: Η παλιά δεν μπορεί να έχει εφαρμογή. Μια νέα σύμβαση παραχώρησης προετοιμάζεται, για να επικυρωθεί και για να γίνει και νόμος του κράτους. Αυτό είναι ένα πεδίο οριοθέτησης και της πόλης και των πλουτοπαραγωγικών της πηγών και των παραγωγικών της δραστηριοτήτων κάθε είδους, σε όλο το μήκος από τη Σαλαμίνα μέχρι την πόλη του Πειραιά. Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να συνεργήσει και η κοινωνία του Πειραιά και ο Δήμος Πειραιά. Και στα ζητήματα της αρχής λιμένων ή του master plan που πρέπει να γίνει για το λιμάνι του Πειραιά και που αυτά πρέπει να γίνουν είτε έτσι είτε αλλιώς, όποια κατάληξη και αν έχουν τα πράγματα, νομίζω ότι είναι ένα πολύ σημαντικό πεδίο που δεν πρέπει να μείνει σε κλειστά γραφεία.
Το δεύτερο είναι το ΤΡΑΜ. Επειδή τελευταία δημοσιεύτηκαν και κάποιες πληροφορίες, που διαφοροποιούν την πραγματική θέση μου. Ναι, εγώ ήμουν πάντα υπέρ ενός ΤΡΑΜ διαφορετικού από αυτό που εξελίσσεται, αλλά γενικώς με τα μέσα σταθερής τροχιάς παραμένω ένθερμος υποστηρικτής και προωθητής κάθε πρωτοβουλίας, που θα μπορούσε να αποφύγει τις αρνητικότερες εκδοχές και να πετύχει τις βέλτιστες. Νομίζω, ότι με ένα ανεξήγητο αυθαίρετο τρόπο και θα έλεγα και πραξικοπηματικό, πήραν πίσω από την πόλη του Πειραιά, ενώ ήταν κατακτημένο, την υπογείωση των γραμμών του ΗΣΑΠ. Αυτήν τουλάχιστον, δεν πρέπει να την εγκαταλείψουμε. Δεν είναι ένα περιορισμένο ζήτημα. Είναι ένα ζήτημα που αφορά, όχι μόνο ευρύτατο τμήμα των περιοχών της πόλης, αλλά αφορά και το μέλλον της πόλης τις επόμενες δεκαετίες."
Κατά την ομιλία του, δεν έλειψαν και κάποιες προσωπικές αναφορές στην πολιτική του πορεία, αφού ο Θοδωρής Δρίτσας έχει συνδέσει ως ένα βαθμό τον όνομα του με την συμμετοχή στο "Λιμάνι της Αγωνίας" που ήταν ο "προθάλαμος" για την εκλογή του ως βουλευτή...