Με αργούς ρυθμούς θα προχωρήσουν τα έργα κατασκευής για την επέκταση του Μετρό προς το λιμάνι...
του Πειραιά.
Μπορεί ο μετροπόντικας έφθασε στο σταθμό της Νίκαιας, έχοντας διανύσει 3,4 χλμ από τα 6,5 χλμ της διαδρομής του, αλλά αναμένεται να φθάσει στον επόμενο σταθμό (Μανιάτικα) σε 8 μήνες από σήμερα, στο τέλος του 2015.
του Πειραιά.
Μπορεί ο μετροπόντικας έφθασε στο σταθμό της Νίκαιας, έχοντας διανύσει 3,4 χλμ από τα 6,5 χλμ της διαδρομής του, αλλά αναμένεται να φθάσει στον επόμενο σταθμό (Μανιάτικα) σε 8 μήνες από σήμερα, στο τέλος του 2015.
Μάλιστα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, τοποθέτησε για πρώτη φορά την παράδοση του έργου στις αρχές του 2018 (από τα μέσα του 2017 που ορίζει το χρονοδιάγραμμα).
Αιτία, οι σημαντικές τεχνικές δυσκολίες στην κατασκευή του σταθμού Πειραιά, που βρίσκεται μπροστά από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και κάτω από το επίπεδο της θάλασσας. Σήμερα στους έξι σταθμούς της επέκτασης του Μετρό απασχολούνται 800 εργαζόμενοι, οι οποίοι αναμένεται να φθάσουν τους 2.000 μέχρι την παράδοση του έργου.
Η λειτουργία της επέκτασης θα συνδέσει την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά με το δίκτυο του Μετρό, εξυπηρετώντας 130.000 επιβάτες ημερησίως.