Ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να έχει εξοικειωθεί περισσότερο με τους όρους του διαδικτύου, σε σχέση με τα άλλα κόμματα, καθώς οι σχετικές αναφορές, τόσο στα ειδησεογραφικά σάιτ όσο και στα social media, είναι...
συγκριτικά αυξημένες.
συγκριτικά αυξημένες.
Σύμφωνα με την Αυγή, τα στοιχεία του λογισμικού brandwatch, το οποίο κατέγραψε τις αναφορές στα κόμματα από την προκήρυξη των εκλογών έως και σήμερα, δείχνουν πως μέχρι και την Πέμπτη το βράδυ ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αναφερθεί σε περισσότερα από 85.000 tweets, 10.000 δημοσιεύσεις στο facebook, 18.300 αναφορές σε ειδησεογραφικά σάιτ και 15.500 blog posts.
Παράλληλα, η Νέα Δημοκρατία παρουσίαζε 36.500 αναφορές στο twitter, 5.000 αναφορές στο facebook, 11.300 αναφορές σε ειδησεογραφικά σάιτ και 10.000 blog posts. Όπως επισημαίνει η εφημερίδα, σε διαμόρφωση της παραπάνω εικόνας έπαιξε καθοριστικό ρόλο και η διαδικτυακή συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα, η οποία καταγράφηκε ως το πιο διαδραστικό γεγονός των εκλογών.