«Μαύρη» πρωτιά της Ελλάδας στις τιμές των καυσίμων. Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών, η χώρα μας έχει από τα ακριβότερα καύσιμα...
στην Ευρώπη, λόγω της υψηλής φορολογίας, παρά την πτωτική τους πορεία στα διυλιστήρια και τα πρατήρια.
στην Ευρώπη, λόγω της υψηλής φορολογίας, παρά την πτωτική τους πορεία στα διυλιστήρια και τα πρατήρια.
Την επισήμανση αυτή έκανε η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών με αφορμή την εισαγγελική παρέμβαση για τη διαμόρφωση των τιμών των καυσίμων.
Από τα τέλη Ιουνίου μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου η τιμή διυλιστηρίου μειώθηκε κατά 190 ευρώ το χιλιόλιτρο ή 19 λεπτά το λίτρο. Παρόμοια ήταν για το ίδιο διάστημα και η μείωση των τιμών στα πρατήρια, σύμφωνα με το παρατηρητήριο τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης επισημαίνει η Ομοσπονδία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών, η τελική τιμή λιανικής διαμορφώνεται από την τιμή διυλιστηρίου κατά 31,3%, από τους φόρους (σταθερούς και μεταβλητούς) κατά 62,6% και από τα εκτιμώμενα περιθώρια των εταιρειών εμπορίας, των μεταφορέων υγρών καυσίμων και των πρατηρίων κατά 6,1%».
Η ΟΒΕ ζητά μείωση φόρων στα καύσιμα υπενθυμίζοντας ότι το 2010, η τότε κυβέρνηση αύξησε τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης της βενζίνης από 410 ευρώ το χιλιόλιτρο στα 670 ευρώ και τον ΦΠΑ από 19% στο 23%, με αποτέλεσμα να υπάρξει συνολική αύξηση κατά 336,20 ευρώ το χιλιόλιτρο ή κατά 68,90%.