Ο Πειραιάς πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει...
πόλη προορισμός.
Αυτό τόνισε ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μώραλης, μιλώντας στην παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας
"DESTINATION PIRAEUS"- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ.
Αναλυτικά ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης ανέφερε τα εξής:
"Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στον προορισμό σας στον Πειραιά μας. Στο μεγάλο λιμάνι, σε μια πόλη με σπουδαία ιστορία, πολιτισμό αλλά και μοναδικές φυσικές ομορφιές. Την πρώτη πόλη που αντικρίζουν όσοι έρχονται από τη θάλασσα, την πρώτη πόλη της Αττικής γης που πατούν οι επισκέπτες όταν κατεβαίνουν από τα πλοία.
Δύο περίπου εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο βλέπουν τον Πειραιά από μακριά όταν προσεγγίζει το κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι μας, φτάνουν και πατούν εδώ, αλλά σχεδόν κανένας δεν μένει στην Πόλη.
Αυτή η πόλη πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει προορισμός. Οι επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία του Πειραιά. ταν βασική προεκλογική δέσμευσή μας η τουριστική ανάδειξη του Πειραιά. Αυτή τη δέσμευση σήμερα ξεκινάμε να την κάνουμε πραγματικότητα. Κάνουμε ένα σημαντικό πρώτο βήμα προκείμενου να μπει η πόλη μας στον τουριστικό χάρτη. Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά επιθυμούμε να δώσουμε μια ώθηση στην οικονομία της πόλης. Με σχέδιο και μεθοδικότητα. Να υπάρξει ανάπτυξη και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στην πόλη για τους Πειραιώτες. Σε αυτό στοχεύει και αυτή η καμπάνια. Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίζουν οι τουρίστες πριν φτάσουν στο λιμάνι σε ποια αξιοθέατα μπορούν να περιηγηθούν, που να πιούν καφέ και που να φάνε, ποια μουσεία να επισκεφτούν, που να ψωνίσουν Με λίγα λόγια τους παρακινούμε να «περπατήσουν την πόλη μας».Αυτό που θα δείτε σήμερα είναι μια δουλειά μηνών. Η καμπάνια ξεκίνησε να δουλεύεται από το καλοκαίρι, λίγες μόνο μέρες μετά τις εκλογές από μια ομάδα έμπειρων στο αντικείμενο ανθρώπων. Είναι μια εντυπωσιακή και πρωτοποριακή καμπάνια, η οποία στηρίζεται κατά κύριο λόγο στις νέες τεχνολογίες. Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει και υλοποιεί την τουριστική του προβολή αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα –συνδυαστικά.
Ως εκ τούτου ευχαριστούμε πολύ τον Ολυμπιακό, καθώς με αυτό τον
τρόπο βάζει το δικό του λιθαράκι στη προσπάθεια που ξεκίνησε η νέα Δημοτική
Αρχή ώστε η πόλη που τον γέννησε ο Πειραιάς, να αποκτήσει ξανά την αίγλη που
του αξίζει, ανταποδίδοντας με αυτό τον τρόπο μέρος της αγάπης των εκατομμυρίων
φιλάθλων.
Εύχομαι όπως και προεκλογικά είχα τονίσει να υπάρξουν και άλλοι φορείς, σύλλογοι, εταιρείες, ιδιώτες προκειμένου να υποστηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρεις μήνες, ώστε να βελτιώσουμε την συνολική εικόνα του Πειραιά και της ζωής των πολιτών του".
Εύχομαι όπως και προεκλογικά είχα τονίσει να υπάρξουν και άλλοι φορείς, σύλλογοι, εταιρείες, ιδιώτες προκειμένου να υποστηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρεις μήνες, ώστε να βελτιώσουμε την συνολική εικόνα του Πειραιά και της ζωής των πολιτών του".