Τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια δεν καλύπτουν τις ανάγκες των κατοίκων και των επισκεπτών στο νησί, ενώ τα υπάρχοντα δρομολογημένα πλοία σημειώνουν περιπτώσεις βλαβών και καθυστερήσεων εγκυμονώντας κινδύνους για...
τους επιβάτες
Στην παρέμβαση του ο Γιάννης Δημητριάδης περιέγραψε τα ακτοπλοϊκά προβλήματα των νησιών του Αργοσαρωνικού, επισημαίνοντας ότι
Ο Δήμαρχος Πόρου επεσήμανε ότι από καθαρή τύχη δεν έχουν κινδυνέψει ανθρώπινες ζωές τα τελευταία χρόνια και έθεσε προ των ευθυνών τους τα μέλη του Σ.Α.Σ. , τα οποία έδειξαν να εκπλήσσονται από την πληροφόρηση σχετικά με τις καθυστερήσεις και ματαιώσεις δρομολογίων.
Τέλος ο Γιάννης Δημητριάδης τόνισε ότι η διατάραξη του σημερινού μονοπωλιακού καθεστώτος στη γραμμή μπορεί να είναι η μόνη λύση για την αναβάθμιση και την αύξηση της πυκνότητας των δρομολογίων και ζήτησε από το Σ.Α.Σ. να σταματήσει να προστατεύει με τις γνωμοδοτήσεις του το καθεστώς αυτό.
τους επιβάτες
Το σήμα κινδύνου εξέπεμψε ο νέος δήμαρχος Πόρουν Γιάννης Δημητριάδης, μιλώντας στη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. στις 21 Οκτωβρίου 2014 με αφορμή το θέμα του καθορισμού των δρομολογίων συμβατικών πλοίων στη γραμμή Πειραιά – Αργοσαρωνικού για την περίοδο 2014 – 2015.
Στην παρέμβαση του ο Γιάννης Δημητριάδης περιέγραψε τα ακτοπλοϊκά προβλήματα των νησιών του Αργοσαρωνικού, επισημαίνοντας ότι
- το καλοκαίρι τα διαθέσιμα δρομολόγια δεν καλύπτουν την ζήτηση, πλήττοντας την τουριστική κίνηση,
- τις υπόλοιπες περιόδους τα δρομολόγια δεν καλύπτουν τις ανάγκες του μόνιμου πληθυσμού και κυρίως την ανάγκη πρόσβασης στις δημόσιες υπηρεσίες, οι οποίες κλείνουν τα παραρτήματά τους στα νησιά και
- οι περιπτώσεις καθυστερήσεων και βλαβών στα υδροπτέρυγα είναι πλέον ιδιαίτερα συνηθισμένες, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών και κυρίως μαρτυρά αυξημένη επικινδυνότητά τους, λόγω μηχανικής ανεπάρκειας των υδροπτερύγων (δειγματοληπτικά: 26 περιπτώσεις σοβαρής καθυστέρησης ή ματαίωσης δρομολογίων τον Δεκέμβριο του 2014, εξαιρουμένων των περιπτώσεων δυσμενών καιρικών συνθηκών).
Ο Δήμαρχος Πόρου επεσήμανε ότι από καθαρή τύχη δεν έχουν κινδυνέψει ανθρώπινες ζωές τα τελευταία χρόνια και έθεσε προ των ευθυνών τους τα μέλη του Σ.Α.Σ. , τα οποία έδειξαν να εκπλήσσονται από την πληροφόρηση σχετικά με τις καθυστερήσεις και ματαιώσεις δρομολογίων.
Τέλος ο Γιάννης Δημητριάδης τόνισε ότι η διατάραξη του σημερινού μονοπωλιακού καθεστώτος στη γραμμή μπορεί να είναι η μόνη λύση για την αναβάθμιση και την αύξηση της πυκνότητας των δρομολογίων και ζήτησε από το Σ.Α.Σ. να σταματήσει να προστατεύει με τις γνωμοδοτήσεις του το καθεστώς αυτό.