Μοιάζει απίστευτο το δούλεμα της διοίκησης του ΟΛΠ δια στόματος Γιώργου Ανωμερίτη για το ιπτάμενο τρενάκι (monorail) στο λιμάνι...
του Πειραιά.
Tο "Reportaz Net" παρουσιάζει μέσα από επίσημες ανακοινώσεις όλο το παραμύθι με το "υπερυψωμένο μέσο σταθερής τροχιάς".
Ενδεικτικά, αλλά χαρακτηριστικά έχουμε και λέμε:
4 Μαρτίου 2010
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Οι παρεμβάσεις που θα δώσουν νέα πνοή στον Πειραιά Ανάμεσα στα δεκατέσσερα έργα που έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση είναι :1. Υπερυψωμένο μέσο σταθερής τροχιάς περιμετρικά του λιμένος. Η δαπάνη ανέρχεται σε 70 εκατ. ευρώ. Είναι ένα λειτουργικό έργο για επιβάτες, τουρίστες κρουαζιέρας, κατοίκους. Ετοιμάζονται τα τεύχη δημοπράτησης. Λειτουργία το 2012. (ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ)
28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011
ΕΡΓΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ 2012 – 2016
Σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε σήμερα 28/12 από το γραφείο του ΟΛΠ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ο.Λ.Π. Α.Ε. παρουσιάσθηκε το Επενδυτικό Πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. 2012-και αναφέρεται μεταξύ άλλων:- Ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου «υπερυψωμένο μέσο σταθερής τροχιάς (monorail)» προϋπολογισμού 120 εκ. Ευρώ. (ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ)
Το Διοικητικό Συμβούλιο του οργανισμού ενέκρινε τη Δευτέρα το business plan και το επενδυτικό πρόγραμμα για την περίοδο 2014 -2018, το οποίο περιλαμβάνει νέα βάση κρουαζιέρας, μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα, πλωτές δεξαμενές, υποθαλάσσια διάβαση και άλλα σχέδια.
Tο επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων :
- Πρόβλεψη για την υποδομή και εγκατάσταση κυκλοφοριακού μέσου, τύπου monorail, με κόστος 100 εκατ. ευρώ που θα κινείται περιφερειακά του λιμανιού.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο πρώην δήμαρχος Βασίλης Μιχαλολιάκος ήταν κάθετα αντίθετος με την κατασκευή του έργου και ίσως δεν είχε άδικο γιατί ήταν πανάκριβο και θα χώριζε την πόλη από το λιμάνι. Ο νέος δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης δεν έχει κάνει γνωστές τις προθέσεις του για το ιπτάμενο τρενάκι ή για την ακρίβεια δεν τις γνωρίζουμε εμείς για να τις αναφέρουμε τώρα...
@ Πάντως η εξαγγελία Ανωμερίτη με το ιπτάμενο τρενάκι
@ Πάντως η εξαγγελία Ανωμερίτη με το ιπτάμενο τρενάκι
- (monorail) είναι η ίδια εδώ και τέσσερα χρόνια, λες και δεν πέρασε μια μέρα. Το μόνο που αλλάζει είναι ο προϋπολογισμός του έργου που ξεκίνησε από 70 εκατομμύρια ευρώ το 2010, ανέβηκε στα 120 εκατομμύρια ευρώ το 2011 και προσγειώθηκε στα 100 εκατομμύρια ευρώ το 2014...