Latest News

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Η Μύκονος ο μεγάλος νικητής του καλοκαιριού


Η Μύκονος είναι ο μεγάλος νικητής του καλοκαιριού, γράφει η βρετανική εφημερίδα The Guardian στην ηλεκτρονική της έκδοση, υπογραμμίζοντας ότι η επιστροφή των διασημοτήτων στο νησί των ανέμων επαναφέρει την αίγλη της δεκαετίας του 1960...
στην Ελλάδα.
Στο ρεπορτάζ αναφέρονται οι σταρ του Χόλιγουντ, οι ποδοσφαιριστές και οι αστέρες του μπάσκετ, που έχουν κάνει μέχρι τώρα τις διακοπές τους στη Μύκονο, πίνοντας σαμπάνια και μετέχοντας στο χορό και στα πάρτι στις διάσημες παραλίες του νησιού, υπενθυμίζοντας ότι η Μύκονος έγινε διάσημη τη δεκαετία του 1960 από τον Τζάκι Ωνάση και την Grace Kelly.
Η επιστροφή των διασημοτήτων, όπως σημειώνει, ανέδειξαν τη Μύκονο σε αδιαμφισβήτητη βασίλισσα του καλοκαιριού μεταξύ αυτής της κατηγορίας προορισμών, δίνοντας στην Ελλάδα "ώθηση" αιισιοδοξίας μετά από χρόνια οικονομικής ύφεσης.
Η εκ νέου ανακάλυψη του νησιού των ανέμων από τους διάσημους, τονίζεται στο δημοσίευμα, που φέρνει όλο και περισσότερους αριθμούς από το διεθνές jet set στις ακτές της, οδήγησαν τη Μύκονο στην κορυφή, αντικαθιστώντας την Ιμπιζα ως το "de rigueur" στέκι για διασημότητες και clubbers.
Αναφέρεται στη συνέχεια ότι η Ιμπιζα έχει γίνει πολύ ακριβή (σχετικό δημοσίευμα μπορείτε να διαβάσετε στο tornosnews) και παρατίθενται οι εκτιμήσεις του ΣΕΤΕ για 19 εκατ. αφίξεις φέτος στην Ελλάδα (21,5 εκατ. με τα κρουαζιερόπλοια) και 13 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα, κάτι που, όπως λέει ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, θα δώσει μια αύξηση κοντά στο 1% το ΑΕΠ της χώρας, σε σύγκριση με το προβλεπόμενο 0,5% αυτό το έτος.
Υπογραμμίζεται, επίσης, ότι 1 στις 5 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα εξαρτώνται από τον τουρισμό, γι αυτό και η τουριστική ανάκαμψη προσφέρει τις πρώτες ακτίνες φωτός για έξοδο από τι χειρότερη κρίση, που γνώρισε η Ελλάδα στη σύγχρονη ιστορία της. Η Μύκονος αποτελεί την επιτομή της ανάκαμψης, γράφει χαρακτηριστικά.
Αναφέρει, επίσης, ότι πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα, όπως το Amanzoe στην ανατολική Πελοπόννησο και το Costa Navarino στην νοτιοδυτική άκρη της χερσονήσου είναι sold out μέχρι τον Οκτώβριο, γεγονός που δείχνει ότι η Ελλάδα δεν προσφέρεται μόνο για διακοπές ήλιου και θάλασσας.
Το δημοσίευμα δίνει και μια είδηση:
Σύμφωνα με τα στοιχεία που πρόκειται να δημοσιοποιήσει ο ΣΕΤΕ, οι επισκέπτες της Μυκόνου δηλώνουν μεγαλύτερη συνολική  ικανοποίηση από τους κύριους ανταγωνιστές της στη Μεσόγειο, Ιμπιζα, Σαρδηνία και St Tropez. Σε όρους αξίας, το κυκλαδίτικο νησί συγκεντρώνει βαθμολογία 84,2%, σε σύγκριση με 80,5% για την Ιμπιζα και 79% για το St Tropez.