Σκληρή κριτική ασκείται μέσω των Νέων, στη Χαρούλα Αλεξίου με αφορμή τη συναυλία που έδωσε ως συμπαράσταση στις απολυμένες καθαρίστριες....
στο Σύνταγμα.
Ο συντάκτης της εφημερίδας Παύλος Αγιαννίδης σε άρθρο του με τίτλο «Της επανάστασης και της λάτρας», γράφει για τρικ προώθησης του νέου της δίσκου, σε επαναστατημένα μικρόφωνα και για το χέρι με το γάντι κουζίνας που σήκωσε ψηλά η Χαρούλα Αλεξίου «σε γροθιά. Επαναστατημένο – που φοριέται και πολύ τελευταία, ανέξοδα». Όπως αναφέρει ο συντάκτης η ερμηνεύτρια είχε «κοτζάμ κομματική ομπρέλα να την προστατεύει. Την ήξερε και την αποζητούσε» και για αυτό δεν ένοιαζε αν «θα ψιχαλίσει αντιρρήσεις».
Και συνεχίζει:
«Και άρχισε από το επαναστατημένο μικρόφωνο με το γάντι της κουζίνας, να λέει τραγούδια από τη «νέα της δουλειά».Όπως κάθε καλλιτέχνης που σέβεται τον εαυτό του και κυρίως τα τρικ της προώθησης του νέου του δίσκου. Άφησε πίσω της ό,τι λαϊκό είχε τραγουδήσει το στόμα κάθε Έλληνα. Άλλωστε είχε περάσει πια σε κανέλες, νεράντζια και άλλα γλυκά του κουταλιού. Σε τραγούδι.»
Μάλιστα ο Πάυλος Αγιαννίδης συνδέει την υπόθεση των καθαριστριών με τη δολοφονία Φύσσα γράφοντας με αιχμές για την Αλεξίου: «Δεν βρήκε γάντι να φορέσει και ομπρέλα να την καλύπτει όταν δολοφονούνταν από τον ζοφερό εθνικισμό ο συντεχνίτης τη από το Πέραμα Παύλος Φύσσας, για τη στάσης ζωής και τέχνης του. Είχε λάτρα τότε...»
στο Σύνταγμα.
Ο συντάκτης της εφημερίδας Παύλος Αγιαννίδης σε άρθρο του με τίτλο «Της επανάστασης και της λάτρας», γράφει για τρικ προώθησης του νέου της δίσκου, σε επαναστατημένα μικρόφωνα και για το χέρι με το γάντι κουζίνας που σήκωσε ψηλά η Χαρούλα Αλεξίου «σε γροθιά. Επαναστατημένο – που φοριέται και πολύ τελευταία, ανέξοδα». Όπως αναφέρει ο συντάκτης η ερμηνεύτρια είχε «κοτζάμ κομματική ομπρέλα να την προστατεύει. Την ήξερε και την αποζητούσε» και για αυτό δεν ένοιαζε αν «θα ψιχαλίσει αντιρρήσεις».
Και συνεχίζει:
«Και άρχισε από το επαναστατημένο μικρόφωνο με το γάντι της κουζίνας, να λέει τραγούδια από τη «νέα της δουλειά».Όπως κάθε καλλιτέχνης που σέβεται τον εαυτό του και κυρίως τα τρικ της προώθησης του νέου του δίσκου. Άφησε πίσω της ό,τι λαϊκό είχε τραγουδήσει το στόμα κάθε Έλληνα. Άλλωστε είχε περάσει πια σε κανέλες, νεράντζια και άλλα γλυκά του κουταλιού. Σε τραγούδι.»
Μάλιστα ο Πάυλος Αγιαννίδης συνδέει την υπόθεση των καθαριστριών με τη δολοφονία Φύσσα γράφοντας με αιχμές για την Αλεξίου: «Δεν βρήκε γάντι να φορέσει και ομπρέλα να την καλύπτει όταν δολοφονούνταν από τον ζοφερό εθνικισμό ο συντεχνίτης τη από το Πέραμα Παύλος Φύσσας, για τη στάσης ζωής και τέχνης του. Είχε λάτρα τότε...»