Η τροπολογία δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες που είχαν υπογράψει πολυετή σύμβαση εξυπηρέτησης νησιών με επιδότηση, να μην αντικαταστήσουν το παλιό τους με πλοίο με σύγχρονο, όπως...
Στην τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού, με την οποία δίνεται η δυνατότητα σε εταιρείες που είχαν υπογράψει πολυετή σύμβαση εξυπηρέτησης νησιών με επιδότηση να μην αντικαταστήσουν το παλιό τους με πλοίο με σύγχρονο, όπως είχαν δεσμευτεί, αναφέρονται με δηλώσεις τους, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας και Νίκος Συρμαλένιος.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας, κάνει γνωστό ότι η διάταξη αυτή ανάμεσα στ' άλλα δίνει τη δυνατότητα αποδρομολόγησης του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» από τη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα, καθώς η ακτοπλοϊκή εταιρεία ΛΑΝΕ μπορεί πλέον να αποδρομολογήσει το πλοίο της χωρίς να καταβάλλει υπέρ του δημοσίου το ύψος της εγγυητικής επιστολής. «Η επιθυμία της εν λόγω εταιρείας, να υπάρξει μια τέτοια εξέλιξη ήταν γνωστή εδώ και καιρό – και να που ο υπουργός με την προσθήκη που καταθέτει στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, ικανοποιεί πλήρως το αίτημά της και ίσως αντίστοιχα, αιτήματα εταιρειών σε άλλες γραμμές», σημειώνει ο βουλευτής. Όπως υπογραμμίζει δε, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα – πιθανότατα από το φθινόπωρο – να μείνουν χωρίς σύνδεση με το διοικητικό τους κέντρο, τον Πειραιά.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας, κάνει γνωστό ότι η διάταξη αυτή ανάμεσα στ' άλλα δίνει τη δυνατότητα αποδρομολόγησης του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» από τη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα, καθώς η ακτοπλοϊκή εταιρεία ΛΑΝΕ μπορεί πλέον να αποδρομολογήσει το πλοίο της χωρίς να καταβάλλει υπέρ του δημοσίου το ύψος της εγγυητικής επιστολής. «Η επιθυμία της εν λόγω εταιρείας, να υπάρξει μια τέτοια εξέλιξη ήταν γνωστή εδώ και καιρό – και να που ο υπουργός με την προσθήκη που καταθέτει στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, ικανοποιεί πλήρως το αίτημά της και ίσως αντίστοιχα, αιτήματα εταιρειών σε άλλες γραμμές», σημειώνει ο βουλευτής. Όπως υπογραμμίζει δε, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα – πιθανότατα από το φθινόπωρο – να μείνουν χωρίς σύνδεση με το διοικητικό τους κέντρο, τον Πειραιά.
Επίσης, ο Νίκος Συρμαλένιος χαρακτηρίζει «εγκληματική» για τα νησιά την τροπολογία, καθώς μικρά νησιά – και όχι μόνο – αλλά και μεγαλύτερα όπως τα Κύθηρα και η Λήμνος, για εννιά μήνες τον χρόνο κινδυνεύουν να μείνουν κυριολεκτικά «στον αέρα», ενώ οι ναυτικοί κινδυνεύουν να μην πάρουν ούτε τα δεδουλευμένα τους.