Μειώσεις που στην πραγματικότητα είναι αυξήσεις, ανακοίνωσε στις τιμές των εισιτηρίων για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων...
Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.
Σύμφωνα με τον υπουργό, το ενιαίο εισιτήριο από 1,40 ευρώ πέφτει στα 1,20 από τον Σεπτέμβριο πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε μείωση κατά 14,2%. Μόνο τα πράγματα δεν είναι έτσι. Και αυτό γιατί παράλληλα μειώνεται η χρονική διάρκεια του εισιτηρίου από 90 που είναι σήμερα σε 70 λεπτά.
Δυο απλές αριθμητικές πράξεις αρκούν για να διαπιστώσουμε ότι το ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει περίπου 0,017 ευρώ το λεπτό από 0,015 που ισχύει σήμερα. Θα πείτε ότι ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα και ότι η αύξηση είναι αμελητέα. Ναι, ψάχνουμε, από τη στιγμή που πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες περί μειώσεων!
Τρικ υπάρχει και στη θεαματική μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών από 45 ευρώ σε 30 ευρώ, με ισχύ για όλα τα μέσα. Και αυτό γιατί για όσους χρησιμοποιούν μόνο λεωφορεία και τρολεϊ η κάρτα των 20 ευρώ καταργείται και οι χρήστες θα πρέπει να προμηθεύονται υποχρεωτικά κάρτα των 30 ευρώ!
Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.
Σύμφωνα με τον υπουργό, το ενιαίο εισιτήριο από 1,40 ευρώ πέφτει στα 1,20 από τον Σεπτέμβριο πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε μείωση κατά 14,2%. Μόνο τα πράγματα δεν είναι έτσι. Και αυτό γιατί παράλληλα μειώνεται η χρονική διάρκεια του εισιτηρίου από 90 που είναι σήμερα σε 70 λεπτά.
Δυο απλές αριθμητικές πράξεις αρκούν για να διαπιστώσουμε ότι το ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει περίπου 0,017 ευρώ το λεπτό από 0,015 που ισχύει σήμερα. Θα πείτε ότι ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα και ότι η αύξηση είναι αμελητέα. Ναι, ψάχνουμε, από τη στιγμή που πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες περί μειώσεων!
Τρικ υπάρχει και στη θεαματική μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών από 45 ευρώ σε 30 ευρώ, με ισχύ για όλα τα μέσα. Και αυτό γιατί για όσους χρησιμοποιούν μόνο λεωφορεία και τρολεϊ η κάρτα των 20 ευρώ καταργείται και οι χρήστες θα πρέπει να προμηθεύονται υποχρεωτικά κάρτα των 30 ευρώ!