Την κρισιμότητα των πρώτων 12 λεπτών σε ένα ραντεβού αναδεικνύει βρετανική έρευνα που έγινε για λογαριασμό της ασφαλιστική...
εταιρίας ΑΧΑ.
Σύμφωνα με την έρευνα, σε αυτό το χρονικό διάστημα αποφασίζει κάποιος αν του αρέσει το πρόσωπο που κάθεται απέναντι του και το αποτέλεσμα εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες.
Συγκεκριμένα, κρίνεται θετικά κάποιος που χαμογελάει, που σε κοιτάζει στα μάτια, που έχει δροσερή αναπνοή, που διαθέτει καλό τόνο φωνής και που είναι ντυμένος κομψά.
Αυτά που απωθούν αμέσως είναι η «βαριά» μυρωδιά του σώματος και η κακοσμία του στόματος.
Ακόμη το 40% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι δεν θα έβγαινε άλλο ραντεβού με κάποιον που συνηθίζει να βρίζει, το 36% ότι βρίσκει απωθητικό το ατημέλητο ντύσιμο και το 33% την έλλειψη χαμόγελου.
Η έρευνα έγινε σε 2.000 ενήλικες και έδειξε ακόμη ότι το 6% ελέγχει πριν το ραντεβού τις αναρτήσεις σε Facebook και Twitter του ατόμου που πρόκειται να συναντήσει.
εταιρίας ΑΧΑ.
Σύμφωνα με την έρευνα, σε αυτό το χρονικό διάστημα αποφασίζει κάποιος αν του αρέσει το πρόσωπο που κάθεται απέναντι του και το αποτέλεσμα εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες.
Συγκεκριμένα, κρίνεται θετικά κάποιος που χαμογελάει, που σε κοιτάζει στα μάτια, που έχει δροσερή αναπνοή, που διαθέτει καλό τόνο φωνής και που είναι ντυμένος κομψά.
Αυτά που απωθούν αμέσως είναι η «βαριά» μυρωδιά του σώματος και η κακοσμία του στόματος.
Ακόμη το 40% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι δεν θα έβγαινε άλλο ραντεβού με κάποιον που συνηθίζει να βρίζει, το 36% ότι βρίσκει απωθητικό το ατημέλητο ντύσιμο και το 33% την έλλειψη χαμόγελου.
Η έρευνα έγινε σε 2.000 ενήλικες και έδειξε ακόμη ότι το 6% ελέγχει πριν το ραντεβού τις αναρτήσεις σε Facebook και Twitter του ατόμου που πρόκειται να συναντήσει.