τον μπούσουλα!
Ενώ δεν μπήκε καν στον κόπο να πάει στη σύσκεψη της Αντιπεριφέρειας Πειραιά με θέμα την ιδιωτικοποίηση του ολπ, υποστηρίζει πως θα περάσει στην ιδιοκτησία του Δήμου, το Παλατάκι, η Παγόδα, η Πολιτιστική Ακτή, η Πλατεία που είναι οι Λέοντες, τα οικόπεδα που είναι κάτω από τη γέφυρα, ακόμα κι ένα σχολείο στα Μανιάτικα.
Όμως δεν σταμάτησε εδώ. Το απίστευτο είναι ότι θέλει - λέει- να εισπράττει ως ανταποδοτικά ένα ευρώ και δύο ευρώ για κάθε όχημα για κάθε έναν επιβάτη που φεύγει από τον Πειραιά ή που έρχεται στον Πειραιά κι επιβαρύνει την λειτουργία της πόλης!
Βέβαια, καλό είναι να μας πει ποιος θα πληρώσει αυτό το "καπέλο" στα ναύλα, γιατί οι ακτοπλόοι εφοπλιστές λένε πως "δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν", ενώ οι επιβάτες διαμαρτύρονται -και όχι άδικα- ότι είναι ήδη πανάκριβα τα εισιτήρια των πλοίων.
Το κορυφαίο είναι πως τρία χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων του ο Βασίλης Μιχαλολιάκος δεν έχει κερδίσει απολύτως τίποτα ως ανταποδοτικά από τον ΟΛΠ.
@Αυτό είναι το success story του Δημάρχου Πειραιά για το λιμάνι του Πειραιά…