Ο πιλότος του αεροπλάνου της εθνικής εταιρείας αερομεταφορών LAM, που συνετρίβη, παρασέρνοντας στο θάνατο 33 ανθρώπους...
στα τέλη Νοεμβρίου στη Ναμίμπια, έριξε «σκόπιμα» το αεροσκάφος, αναφέρει η προκαταρκτική έρευνα.
Τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους έδειξαν ότι ο κυβερνήτης Ερμίνιο ντος Σαντος Ερνάντες είχε «σαφή πρόθεση» να πέσει το αεροπλάνο, ένα Embraer 190, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής του ινστιτούτου πολιτικής αεροπορίας της Μοζαμβίκης Ζοάο Αμπρέου.
«Οι λόγοι για αυτή την ενέργεια είναι άγνωστοι και η έρευνα συνεχίζεται» πρόσθεσε. Όπως είπε ο Αμπρέου ο κυβερνήτης είχε κλειδώσει το πιλοτήριο λίγο πριν τη συντριβή του αεροσκάφους, ενώ αγνόησε τις προειδοποιήσεις και δεν επέτρεψε στον συγκυβερνήτη του να επιστρέψει στο πιλοτήριο.
Η πτήση TM 470 της εταιρείας LAM εθνικού αερομεταφορέα της Μοζαμβίκης πετούσε από το Μαπούτο της Μοζαμβίκης με κατεύθυνση τη Λουάντα, πρωτεύουσα της Αγκόλας, με 27 επιβαίνοντες, δέκα πολίτες Μοζαμβίκης, εννέα της Αγκόλας, πέντε Πορτογάλους, έναν Γάλλο, ένα Βραζιλιάνο και ένα Κινέζο.
Ο κυβερνήτης ντος Σάντος Φερνάντεζ είχε στο ενεργητικό του 9.053 ώρες πτήσης εκ των οποίων 1395 ως αρχηγός πληρώματος και η άδεια του είχε ανανεωθεί τον Απρίλιο του 2012, σύμφωνα με την εταιρεία της Μοζαμβίκης.
Η εταιρεία LAM, όπως και όλες οι αεροπορικές εταιρίες της Μοζαμβίκης, παραμένει στον κατάλογο των εταιρειών που δεν τους επιτρέπεται να πετούν στον εναέριο χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς δεν πληρούν τους όρους ασφαλείας.
στα τέλη Νοεμβρίου στη Ναμίμπια, έριξε «σκόπιμα» το αεροσκάφος, αναφέρει η προκαταρκτική έρευνα.
Τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους έδειξαν ότι ο κυβερνήτης Ερμίνιο ντος Σαντος Ερνάντες είχε «σαφή πρόθεση» να πέσει το αεροπλάνο, ένα Embraer 190, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής του ινστιτούτου πολιτικής αεροπορίας της Μοζαμβίκης Ζοάο Αμπρέου.
«Οι λόγοι για αυτή την ενέργεια είναι άγνωστοι και η έρευνα συνεχίζεται» πρόσθεσε. Όπως είπε ο Αμπρέου ο κυβερνήτης είχε κλειδώσει το πιλοτήριο λίγο πριν τη συντριβή του αεροσκάφους, ενώ αγνόησε τις προειδοποιήσεις και δεν επέτρεψε στον συγκυβερνήτη του να επιστρέψει στο πιλοτήριο.
Η πτήση TM 470 της εταιρείας LAM εθνικού αερομεταφορέα της Μοζαμβίκης πετούσε από το Μαπούτο της Μοζαμβίκης με κατεύθυνση τη Λουάντα, πρωτεύουσα της Αγκόλας, με 27 επιβαίνοντες, δέκα πολίτες Μοζαμβίκης, εννέα της Αγκόλας, πέντε Πορτογάλους, έναν Γάλλο, ένα Βραζιλιάνο και ένα Κινέζο.
Ο κυβερνήτης ντος Σάντος Φερνάντεζ είχε στο ενεργητικό του 9.053 ώρες πτήσης εκ των οποίων 1395 ως αρχηγός πληρώματος και η άδεια του είχε ανανεωθεί τον Απρίλιο του 2012, σύμφωνα με την εταιρεία της Μοζαμβίκης.
Η εταιρεία LAM, όπως και όλες οι αεροπορικές εταιρίες της Μοζαμβίκης, παραμένει στον κατάλογο των εταιρειών που δεν τους επιτρέπεται να πετούν στον εναέριο χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς δεν πληρούν τους όρους ασφαλείας.