στην Ισπανία και την πρόκληση μεγάλης οικολογικής καταστροφής στις ακτές της χώρας, το Νοέμβριο...
του 2002.
Το πλοίο είχε ναυαγήσει ανοικτά της Γαλικίας, σπάζοντας στα δυο στη διάρκεια καταιγίδας.
Το δικαστήριο έκρινε αθώους τους τρεις κατηγορούμενους αλλά καταδίκασε σε φυλάκιση 8 μηνών τον Έλληνα πλοίαρχο Απόστολο Μαγκούρα επειδή αρνήθηκε τη ρυμούλκηση του πλοίου πριν από το ναυάγιο.
Σύμφωνα με την «El Pais», ο προεδρεύων δικαστής δήλωσε στη δίκη που έγινε ερήμην των κατηγορουμένων, ότι πιστεύει πως για το ναυάγιο έφταιγε η κακή συντήρηση του πλοίου το οποίο ήταν 26 ετών.
Από την άλλη, σημειώνει η εφημερίδα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι έχει αποδειχτεί πως ούτε ο πλοίαρχος Μαγκούρας, ούτε ο πρώτος μηχανικός Νικόλαος Αργυρόπουλος, είχαν επίγνωση του κινδύνου που έκρυβε το σκάφος για την πλοήγηση , γιατί αν ήξεραν δεν θα έθεταν σε κίνδυνο τη δική τους ζωή.
Το ναυάγιο του πετρελαιοφόρου στις 19 Νοεμβρίου του 2002 προκάλεσε τη μεγαλύτερη θαλάσσια οικολογική καταστροφή στην ιστορία της Ισπανίας.