Την έντονη ανησυχία για το μέλλον της κρουαζιέρας στο πρώτο λιμάνι της χώρας, εκφράζει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά. Όπως λέει χαρακτηριστικά, οι παγκόσμιοι «παίκτες» της...
κρουαζιέρας αποφάσισαν ήδη να μειώσουν τον αριθμό των κρουαζιερόπλοιων στη Μεσόγειο κατά 20% με αποτέλεσμα να χρειάζονται συντονισμένες προσπάθειες από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να ενισχυθεί η κρουαζιέρα στον Πειραιά.
Εκτός του ότι προτείνει την δημιουργία ενός φορέα διαλιμενικής διαχείρισης της κρουαζιέρας, προχωρά σε επτά προτάσεις που θα αποφέρουν σημαντικά οφέλη, οι οποίες είναι οι εξής:
1. Οργάνωση λιμενικού «cluster» που θα συγκεντρώσει όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστεί το κρουαζιερόπλοιο με παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε χαμηλή προσφερόμενη τιμή και με κοινό marketing.
2. Δημιουργία και προώθηση ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που στοχεύει στην τουριστική παρουσίαση του Πειραιά (καταστήματα, μουσεία, ιστορία κ.ά.)
3. Φυσική παρουσία στο χώρο άφιξης κατά την αποβίβαση των επιβατών, ανθρώπων που θα προτείνουν, θα ενημερώνουν και θα προωθούν τους επιβάτες στην πόλη.
4. Κατασκευή διαδραστικών τουριστικών πινακίδων «beacons» στο λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, που θα συνδέονται με την εφαρμογή GPS.
5. Δημιουργία διαγράμμισης τουριστικής κυκλικής διαδρομής για πεζούς και ποδηλάτες από το λιμάνι προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα.
6. Οργάνωση «happenings» στο χώρο του λιμανιού με μπάντες, παραδοσιακούς χορούς, με διαφήμιση παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων και γαστρονομίας.
7. Παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με γνωστές διεθνώς, αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες στα αγγλικά, για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων.
κρουαζιέρας αποφάσισαν ήδη να μειώσουν τον αριθμό των κρουαζιερόπλοιων στη Μεσόγειο κατά 20% με αποτέλεσμα να χρειάζονται συντονισμένες προσπάθειες από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να ενισχυθεί η κρουαζιέρα στον Πειραιά.
Εκτός του ότι προτείνει την δημιουργία ενός φορέα διαλιμενικής διαχείρισης της κρουαζιέρας, προχωρά σε επτά προτάσεις που θα αποφέρουν σημαντικά οφέλη, οι οποίες είναι οι εξής:
1. Οργάνωση λιμενικού «cluster» που θα συγκεντρώσει όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστεί το κρουαζιερόπλοιο με παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε χαμηλή προσφερόμενη τιμή και με κοινό marketing.
2. Δημιουργία και προώθηση ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που στοχεύει στην τουριστική παρουσίαση του Πειραιά (καταστήματα, μουσεία, ιστορία κ.ά.)
3. Φυσική παρουσία στο χώρο άφιξης κατά την αποβίβαση των επιβατών, ανθρώπων που θα προτείνουν, θα ενημερώνουν και θα προωθούν τους επιβάτες στην πόλη.
4. Κατασκευή διαδραστικών τουριστικών πινακίδων «beacons» στο λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, που θα συνδέονται με την εφαρμογή GPS.
5. Δημιουργία διαγράμμισης τουριστικής κυκλικής διαδρομής για πεζούς και ποδηλάτες από το λιμάνι προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα.
6. Οργάνωση «happenings» στο χώρο του λιμανιού με μπάντες, παραδοσιακούς χορούς, με διαφήμιση παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων και γαστρονομίας.
7. Παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με γνωστές διεθνώς, αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες στα αγγλικά, για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων.