Oι καταναλωτές κάτω στο λιμάνι του Πειραιά φρόντισαν να εκμεταλλευτούν τις προσφορές των πολυκαταστημάτων το 10ήμερο...
προσφορών του Νοεμβρίου. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η ΕΣΕΕ για την κίνηση στην αγορά (και) του Πειραιά κατά τη διάρκεια των μίνι εκπτώσεων, αλλά και της πολυσυζητημένης Κυριακής 3 Νοεμβρίου που τα καταστήματα ήταν ανοικτά, προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση ότι οι καταναλωτές προτίμησαν κατά συντριπτική πλειοψηφία καταστήματα μεγάλων αλυσίδων και όχι μικρότερες ή πιο «οικογενειακές επιχειρήσεις».
Όπως
φαίνεται από την έρευνα το 10ήμερο των μίνι προσφορών υπήρξε μια αύξηση στην αγοραστική δύναμη της πόλης περίπου 10%, ενώ ο κόσμος που ψώνισε επικέντρωσε κατά κύριο λόγο τις
αγορές αναγκαίων ειδών ένδυσης και υπόδησης, που βρήκαν σε χαμηλότερες τιμές.
@ Για να μην τρελαθούμε τελείως ότι ξαφνικά έγιναν πλούσιοι οι καταναλωτές στον Πειραιά, προφανώς η αύξηση είναι σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα που δεν υπήρχαν προσφορές από τις αλυσίδες των καταστημάτων...
@ Για να μην τρελαθούμε τελείως ότι ξαφνικά έγιναν πλούσιοι οι καταναλωτές στον Πειραιά, προφανώς η αύξηση είναι σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα που δεν υπήρχαν προσφορές από τις αλυσίδες των καταστημάτων...