Πίσω από την ιστορία με τα εγκαίνια του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά φαίνεται να κρύβεται ένα μεγάλο κόλπο του δημάρχου Βασίλη Μιχαλολιάκου με φόντο τις επερχόμενες...
δημοτικές εκλογές.
Αν κι αποτελεί κοινό μυστικό -χωρίς να το λένε ευθέως και δημόσια- το μεγάλο κόλπο του δημάρχου με τα εγκαίνια του δημοτικού θεάτρου έχεις ως εξής:
Η αλήθεια είναι ότι όταν πριν από 2,5 χρόνια ανέλαβε τα ηνία του Δήμου Πειραιά ο Βασίλης Μιχαλολιάκος, το Δημοτικό Θέατρο ήταν σχεδόν έτοιμο. Η ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου είχε ολοκληρωθεί με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ ύψους περίπου 40 εκατομμυρίων ευρώ.
(Μήπως αμφιβάλει κανείς πως αν ήταν ξανά υποψήφιος ο πρώην δήμαρχος Παναγιώτης Φασούλας θα το εγκαινιάσει πριν τις εκλογές του 2010;)
Ο Βασίλης Μιχαλολιάκος βρέθηκε, λοιπόν, μ' ένα μεγάλο έργο που δεν ήταν δικό του, αλλά θα μπορούσε να εμφανιστεί ως τέτοιο εν όψει των επόμενων δημοτικών εκλογών.
Στην αρχή άφηνε το καιρό να περνάει με το πρόσχημα ότι δεν έχει παραδοθεί επισήμως το έργο στο Δήμο. Μετά ξεκίνησε την ιστορία με την χρηματοδότηση για το κόστος λειτουργίας του θεάτρου, υποστηρίζοντας υπερβολικά και αυθαίρετα την ετήσια δαπάνη γύρω στο ένα εκατομμύριο ευρώ!
Η δημοτική αρχή ισχυριζόταν πως αδυνατεί να καλύψει τα λειτουργικά έξοδα του θεάτρου, ενώ την ίδια στιγμή πλήρωνε πολλαπλάσια χρήματα για το "Κανάλι 1"!
Έτσι άρχισε ν' αναζητά κορόιδια-χορηγούς για την χρηματοδότηση του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Τελικά βρέθηκαν 500.000 ευρώ από το υπουργείο Πολιτισμού και 250.000 ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής. Το κακό ήταν ότι οι υποψήφιοι χρηματοδότες άρχισαν να μπερδεύονται στα πόδια του, αφού ήθελα να έχουν λόγο στη διοίκηση. (Καλά, μιλάμε για απίστευτο θράσος, αντί να πουν και ευχαριστώ που τους επέτρεψαν να πληρώνουν τα έξοδα)!
Στο μεταξύ, ο καιρός περνούσε και πλησίαζαν οι επόμενες δημοτικές εκλογές. Δεν μπορούσε να πάει μόνο με προεκλογικό σύνθημα την "καθαρή πόλη"
Επιπλέον το επικοινωνιακό πυροτέχνημα για τον καθαρό Πειραιά ήταν αρκετά παλιό, αλλά και επικίνδυνο για να επενδύσει προεκλογικά.
Άλλωστε, η καθαριότητα είναι μια πολύ περίεργη υπόθεση, όπως αποδείχθηκε πρόσφατα όταν βρώμισε ξανά ο τόπος με το κλείσιμο της χώματερης.
Εδώ που τα λέμε η πόλη δεν είναι και τόσο καθαρή και αυτό δεν κρύβεται με τίποτα, αφού βρωμάνε δρόμοι και πλατείες.
Γι' αυτό, χρειάζονταν να εμφανίσει κι ένα μεγάλο έργο για να μπορέσει να πείσει και να δώσει ελπίδα ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του αρχίζει ν' αλλάζει ο Πειραιάς. Αυτό δεν μπορεί να γίνει μόνο με το μάζεμα των σκουπιδιών από τους κάδους, χρειάζεται χειροπιαστό έργο και όχι σχέδια επί χάρτους και εξαγγελίες για μακέτες.
Πάντως δεν χρειάστηκε να κουραστεί να ψάξει πολύ, αφού το μεγάλο έργο ήταν έτοιμο μπροστά στα μάτια του. Ήταν το δημοτικό θέατρο, το οποίο θα μπορούσε να το εγκαινιάσει όποια στιγμή ήθελε και να εμπεδωθεί στον κόσμο ότι λειτούργησε επί θητείας του. Η 21η Μαίου δεν ήταν καλή χρονική στιγμή προεκλογικά γιατί μεσολαβεί το καλοκαίρι και δεν θα είχε την ανάλογη προβολή. Η 21η Σεπτεμβρίου ή ακόμα και αργότερα φαίνεται πως είναι καλύτερα κι έχει όλη τη σεζόν να παίξει επικοινωνιακά μέχρι τις εκλογές, αφού έχει εξασφαλίσει να ρίξει χρήμα για την επικοινωνιακή πολιτική των εγκαινίων, αλλά και της υποψηφιότητάς του.
Μάλιστα μπορεί να κάνει παιχνίδι χωρίς άλλους συνεταίρους πάνω από το κεφάλι, που σημαίνει ότι θα κάνει μόνος του τις προσλήψεις προσωπικού ή αν χρειαστεί και μετατάξεις από δημοτικές επιχειρήσεις...
@Με λίγα λόγια, ο δήμαρχος βρέθηκε μ' ένα έργο, το οποίο δεν του ανήκει, αλλά μπορεί να το εμφανίσει ως δικό του προεκλογικά και ν' αποκομίσει ωφέλη εν όψει των εκλογών.
Αυτό είναι το μεγάλο κόλπο με το δημοτικό θεάτρο και οι άλλοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα και απλά ασκούν κριτική για τα εγκαίνια...
Λέμε ότι ο δημαρχούκος δεν παίζεται με τίποτα. Τελεία και παύλα!
(Μήπως αμφιβάλει κανείς πως αν ήταν ξανά υποψήφιος ο πρώην δήμαρχος Παναγιώτης Φασούλας θα το εγκαινιάσει πριν τις εκλογές του 2010;)
Ο Βασίλης Μιχαλολιάκος βρέθηκε, λοιπόν, μ' ένα μεγάλο έργο που δεν ήταν δικό του, αλλά θα μπορούσε να εμφανιστεί ως τέτοιο εν όψει των επόμενων δημοτικών εκλογών.
Στην αρχή άφηνε το καιρό να περνάει με το πρόσχημα ότι δεν έχει παραδοθεί επισήμως το έργο στο Δήμο. Μετά ξεκίνησε την ιστορία με την χρηματοδότηση για το κόστος λειτουργίας του θεάτρου, υποστηρίζοντας υπερβολικά και αυθαίρετα την ετήσια δαπάνη γύρω στο ένα εκατομμύριο ευρώ!
Η δημοτική αρχή ισχυριζόταν πως αδυνατεί να καλύψει τα λειτουργικά έξοδα του θεάτρου, ενώ την ίδια στιγμή πλήρωνε πολλαπλάσια χρήματα για το "Κανάλι 1"!
Έτσι άρχισε ν' αναζητά κορόιδια-χορηγούς για την χρηματοδότηση του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Τελικά βρέθηκαν 500.000 ευρώ από το υπουργείο Πολιτισμού και 250.000 ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής. Το κακό ήταν ότι οι υποψήφιοι χρηματοδότες άρχισαν να μπερδεύονται στα πόδια του, αφού ήθελα να έχουν λόγο στη διοίκηση. (Καλά, μιλάμε για απίστευτο θράσος, αντί να πουν και ευχαριστώ που τους επέτρεψαν να πληρώνουν τα έξοδα)!
Στο μεταξύ, ο καιρός περνούσε και πλησίαζαν οι επόμενες δημοτικές εκλογές. Δεν μπορούσε να πάει μόνο με προεκλογικό σύνθημα την "καθαρή πόλη"
Επιπλέον το επικοινωνιακό πυροτέχνημα για τον καθαρό Πειραιά ήταν αρκετά παλιό, αλλά και επικίνδυνο για να επενδύσει προεκλογικά.
Άλλωστε, η καθαριότητα είναι μια πολύ περίεργη υπόθεση, όπως αποδείχθηκε πρόσφατα όταν βρώμισε ξανά ο τόπος με το κλείσιμο της χώματερης.
Εδώ που τα λέμε η πόλη δεν είναι και τόσο καθαρή και αυτό δεν κρύβεται με τίποτα, αφού βρωμάνε δρόμοι και πλατείες.
Γι' αυτό, χρειάζονταν να εμφανίσει κι ένα μεγάλο έργο για να μπορέσει να πείσει και να δώσει ελπίδα ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του αρχίζει ν' αλλάζει ο Πειραιάς. Αυτό δεν μπορεί να γίνει μόνο με το μάζεμα των σκουπιδιών από τους κάδους, χρειάζεται χειροπιαστό έργο και όχι σχέδια επί χάρτους και εξαγγελίες για μακέτες.
Πάντως δεν χρειάστηκε να κουραστεί να ψάξει πολύ, αφού το μεγάλο έργο ήταν έτοιμο μπροστά στα μάτια του. Ήταν το δημοτικό θέατρο, το οποίο θα μπορούσε να το εγκαινιάσει όποια στιγμή ήθελε και να εμπεδωθεί στον κόσμο ότι λειτούργησε επί θητείας του. Η 21η Μαίου δεν ήταν καλή χρονική στιγμή προεκλογικά γιατί μεσολαβεί το καλοκαίρι και δεν θα είχε την ανάλογη προβολή. Η 21η Σεπτεμβρίου ή ακόμα και αργότερα φαίνεται πως είναι καλύτερα κι έχει όλη τη σεζόν να παίξει επικοινωνιακά μέχρι τις εκλογές, αφού έχει εξασφαλίσει να ρίξει χρήμα για την επικοινωνιακή πολιτική των εγκαινίων, αλλά και της υποψηφιότητάς του.
Μάλιστα μπορεί να κάνει παιχνίδι χωρίς άλλους συνεταίρους πάνω από το κεφάλι, που σημαίνει ότι θα κάνει μόνος του τις προσλήψεις προσωπικού ή αν χρειαστεί και μετατάξεις από δημοτικές επιχειρήσεις...
@Με λίγα λόγια, ο δήμαρχος βρέθηκε μ' ένα έργο, το οποίο δεν του ανήκει, αλλά μπορεί να το εμφανίσει ως δικό του προεκλογικά και ν' αποκομίσει ωφέλη εν όψει των εκλογών.
Αυτό είναι το μεγάλο κόλπο με το δημοτικό θεάτρο και οι άλλοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα και απλά ασκούν κριτική για τα εγκαίνια...
Λέμε ότι ο δημαρχούκος δεν παίζεται με τίποτα. Τελεία και παύλα!