Κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο του Πειραιά έτυχε να δούμε αρκετές φορές το γνωστό λεωφορείο της Ακτής Μιαούλη γεμάτο με τουρίστες κρουαζιέρας να φεύγει από τον...
Πειραιά με προορισμό την Ακρόπολη και τα λοιπά αξιοθέατα της Αθήνας.
Τις τελευταίες ημέρες το διώροφο τουριστικό λεωφορείο με τις θέσεις στην οροφή γνωρίζει "στιγμές δόξας", καθώς οι επισκέπτες της κρουαζιέρας έχουν αυξηθεί σημαντικά αυτήν την περίοδο.
Ωστόσο το γεγονός αυτό δεν έχει κανένα θετικό αντίκτυπο για την πόλη του Πειραιά. Για τα μαγαζιά, την αγορά και τον Πολιτισμό του. Άλλωστε το Δημοτικό Θέατρο είναι απλά ένα εντυπωσιακό κτίριο στον δρόμο για την Αθήνα, ενώ το Αρχαιολογικό Μουσείο είναι μια στάση για το τρενάκι του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά.
Όλο αυτό τον καιρό έχουμε ακούσει βαρύγδουπες δηλώσεις από πολλούς φορείς της πόλης για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να παρακινήσουν τον επισκέπτη της κρουαζιέρας να μείνει στον Πειραιά.
Ωστόσο δεν έχει δημιουργηθεί καμία υποδομή, ούτε καν κίνητρο που θα μπορούσε να δώσει το έναυσμα στον τουρίστα της κρουαζιέρας να γνωρίσει την πόλη, να ψωνίσει, να κάνει τη βόλτα του και να απολαύσει το φαγητό του.
Όλα αυτά γίνονται στην Αθήνα με τον Πειραιά να παραμένει απλά το λιμάνι που έχει δέσει το κρουαζιερόπλοιο.
@Πότε θα ξυπνήσουν άραγε όσοι κόπτονται για την τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά;
Πειραιά με προορισμό την Ακρόπολη και τα λοιπά αξιοθέατα της Αθήνας.
Τις τελευταίες ημέρες το διώροφο τουριστικό λεωφορείο με τις θέσεις στην οροφή γνωρίζει "στιγμές δόξας", καθώς οι επισκέπτες της κρουαζιέρας έχουν αυξηθεί σημαντικά αυτήν την περίοδο.
Ωστόσο το γεγονός αυτό δεν έχει κανένα θετικό αντίκτυπο για την πόλη του Πειραιά. Για τα μαγαζιά, την αγορά και τον Πολιτισμό του. Άλλωστε το Δημοτικό Θέατρο είναι απλά ένα εντυπωσιακό κτίριο στον δρόμο για την Αθήνα, ενώ το Αρχαιολογικό Μουσείο είναι μια στάση για το τρενάκι του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά.
Όλο αυτό τον καιρό έχουμε ακούσει βαρύγδουπες δηλώσεις από πολλούς φορείς της πόλης για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να παρακινήσουν τον επισκέπτη της κρουαζιέρας να μείνει στον Πειραιά.
Ωστόσο δεν έχει δημιουργηθεί καμία υποδομή, ούτε καν κίνητρο που θα μπορούσε να δώσει το έναυσμα στον τουρίστα της κρουαζιέρας να γνωρίσει την πόλη, να ψωνίσει, να κάνει τη βόλτα του και να απολαύσει το φαγητό του.
Όλα αυτά γίνονται στην Αθήνα με τον Πειραιά να παραμένει απλά το λιμάνι που έχει δέσει το κρουαζιερόπλοιο.
@Πότε θα ξυπνήσουν άραγε όσοι κόπτονται για την τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά;