Την απόσυρση της διαφήμισης, «Πού πάει το αγόρι», αποφάσισε η εταιρεία Αirfasttickets μετά τις έντονες αντιδράσεις και διαμαρτυρίες...
φορέων μεταξύ των οποίων και της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ).
Το τηλεοπτικό σποτ αποσύρεται μία ημέρα πριν από την επίσημη συζήτηση καταγγελίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.
Σε ανακοίνωσή της η ΟΦΑΕ, η οποία απέστειλε και εξώδικο στη συγκεκριμένη εταιρεία, κάνει λόγο για βάναυση προσβολή προς τον κλάδο των αυτοκινητιστών.
Η διαφήμιση «υβρίζει, προσβάλλει, συκοφαντεί, προκαλεί, ντροπιάζει και εξευτελίζει αναίτια έναν ολόκληρο κλάδο δεκάδων χιλιάδων συνεπών και έντιμων βιοπαλαιστών, που αγωνίζονται με τις χειρότερες συνθήκες μέρα και νύχτα στο τιμόνι για να εξασφαλίσουν τον επιούσιο της οικογένειάς τους και να συμβάλλουν στην μεταφορική οδική εμπορευματική δραστηριότητα, που αποτελεί μακροχρόνια έναν από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής οικονομίας», αναφέρει η ανακοίνωση.
Από την πλευρά της η εταιρεία σε δήλωσή της, επισημαίνει ότι «μοναδικός σκοπός της εταιρείας μέσω του ανωτέρω διαφημιστικού ήταν η προώθηση των υπηρεσιών της με χιουμοριστικό τρόπο και δεν υπήρχε η παραμικρή πρόθεση προσβολής οποιουδήποτε».
φορέων μεταξύ των οποίων και της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ).
Το τηλεοπτικό σποτ αποσύρεται μία ημέρα πριν από την επίσημη συζήτηση καταγγελίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.
Σε ανακοίνωσή της η ΟΦΑΕ, η οποία απέστειλε και εξώδικο στη συγκεκριμένη εταιρεία, κάνει λόγο για βάναυση προσβολή προς τον κλάδο των αυτοκινητιστών.
Η διαφήμιση «υβρίζει, προσβάλλει, συκοφαντεί, προκαλεί, ντροπιάζει και εξευτελίζει αναίτια έναν ολόκληρο κλάδο δεκάδων χιλιάδων συνεπών και έντιμων βιοπαλαιστών, που αγωνίζονται με τις χειρότερες συνθήκες μέρα και νύχτα στο τιμόνι για να εξασφαλίσουν τον επιούσιο της οικογένειάς τους και να συμβάλλουν στην μεταφορική οδική εμπορευματική δραστηριότητα, που αποτελεί μακροχρόνια έναν από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής οικονομίας», αναφέρει η ανακοίνωση.
Από την πλευρά της η εταιρεία σε δήλωσή της, επισημαίνει ότι «μοναδικός σκοπός της εταιρείας μέσω του ανωτέρω διαφημιστικού ήταν η προώθηση των υπηρεσιών της με χιουμοριστικό τρόπο και δεν υπήρχε η παραμικρή πρόθεση προσβολής οποιουδήποτε».