Ο Αγάθωνας Ιακωβίδης και οι Κόζα Μόστρα θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στην Γιουροβίζιον με το τραγούδι "Alcohol free".
Αυτό επέλεξαν κοινό και κριτική επιτροπή την βραδιά του ελληνικού τελικού, αυτό το...
τραγούδι σύμφωνα με τα
προγνωστικά είχε προβάδισμα εδώ και ημέρες καθώς ήταν και το φαβορί.
Μία βραδιά που τα είχε όλα: κιτς, τρας, σκυλάδικα, λαϊκοπόπ αλλά και χιούμορ κονσέρβα, play back, εμφανίσεις από το παρελθόν και εμφανίσεις πλήρως εναρμονισμένες με την αισθητική της Γιουροβίζιον.
Οι δύο παρουσιαστές, Γιώργος Καπουτζίδης και Δέσποινα Βανδή εκτός από το να αλληλοδοξάζονται και να ανταλλάσσουν αστεία προμελετημένα και προσχεδιασμένα δεν είχαν κάτι το ιδιαίτερο, δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τα κλισέ που κατακλύζουν αυτού του είδους τις εκπομπές, κι ενώ αν και παραδέχτηκαν πως οι καιροί άλλαξαν και η κρίση "συμμαζεύει" για δύο ώρες πρόγραμμα άλλαξαν τρεις φορεσιές! Οι διαγωνιζόμενοι εμφανώς διαφορετικοί μεταξύ τους, με καλή σκηνική παρουσία απέδειξαν για μία ακόμη φορά πως τα τραγούδια που γράφονται για την Γιουροβίζιον ξεχνιούνται αμέσως μετά τη λήξη του πανηγυριού.
Εντυπωσιακή στυλιστικά η Θωμαή Απέργη με εκτυφλωτική λεύκανση και αδύναμο τραγούδι, πολύ καλή η φωνή της Τζωρτζίνας αλλά με ατυχή επιλογή κομματιού, με εμφάνιση για νυχτερινή πίστα και το χειρότερο τραγούδι η Αγγελική Ηλιάδη, ρυθμικό, ζωντανό και πλούσιο από ήχους αλλά μπερδεμένο ηχητικά το νικητήριο άσμα.
Η χειρότερη στιγμή του ελληνικού τελικού ήταν το πρώτο μέρος όπου το κιτς της Γιουροβίζιον του παρελθόντος συνάντησε το τρας της πίστας made in Greece. Ρουσλάνα, Αλεξάντερ Ρίμπακ, Ελένη Φουρέιρα, Ελευθερία Ελευθερίου, Κώστας Μαρτάκης και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες που είτε ξεχάστηκαν είτε προσπαθούν να συντηρηθούν προσποιούμενοι τους ποπ αοιδούς στα μπουζούκια συνεργάστηκαν επί σκηνής με αποτέλεσμα στα όρια του κωμικοτραγικού. Ευχάριστη νότα η εμφάνιση της Βίκης Λέανδρος και το ντουέτο της με την Ελενα Παπαρίζου (η οποία πλέον μοιάζει με τη Νία Βαρντάλος).
Συνολικά η βραδιά απέδειξε, ειδικά με την εμφάνιση της περσινής υποψήφιας η οποία εκφράζει την στυλιστική και τραγουδιστική παρακμή πλέον, πως η Γιουροβίζιον είναι θέαμα ξεπερασμένο, προβλέψιμο και βαρετό. Η θα ανανεωθεί ή πολύ σύντομα όσοι μεγαλόψυχοι χορηγοί κι αν βρεθούν θα σβήσει από τον τηλεοπτικό χάρτη και θα σταματήσει να φθείρεται και η δημόσια τηλεόραση.
Αφροδίτη Γραμμέλη-Το Βήμα
Μία βραδιά που τα είχε όλα: κιτς, τρας, σκυλάδικα, λαϊκοπόπ αλλά και χιούμορ κονσέρβα, play back, εμφανίσεις από το παρελθόν και εμφανίσεις πλήρως εναρμονισμένες με την αισθητική της Γιουροβίζιον.
Οι δύο παρουσιαστές, Γιώργος Καπουτζίδης και Δέσποινα Βανδή εκτός από το να αλληλοδοξάζονται και να ανταλλάσσουν αστεία προμελετημένα και προσχεδιασμένα δεν είχαν κάτι το ιδιαίτερο, δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τα κλισέ που κατακλύζουν αυτού του είδους τις εκπομπές, κι ενώ αν και παραδέχτηκαν πως οι καιροί άλλαξαν και η κρίση "συμμαζεύει" για δύο ώρες πρόγραμμα άλλαξαν τρεις φορεσιές! Οι διαγωνιζόμενοι εμφανώς διαφορετικοί μεταξύ τους, με καλή σκηνική παρουσία απέδειξαν για μία ακόμη φορά πως τα τραγούδια που γράφονται για την Γιουροβίζιον ξεχνιούνται αμέσως μετά τη λήξη του πανηγυριού.
Εντυπωσιακή στυλιστικά η Θωμαή Απέργη με εκτυφλωτική λεύκανση και αδύναμο τραγούδι, πολύ καλή η φωνή της Τζωρτζίνας αλλά με ατυχή επιλογή κομματιού, με εμφάνιση για νυχτερινή πίστα και το χειρότερο τραγούδι η Αγγελική Ηλιάδη, ρυθμικό, ζωντανό και πλούσιο από ήχους αλλά μπερδεμένο ηχητικά το νικητήριο άσμα.
Η χειρότερη στιγμή του ελληνικού τελικού ήταν το πρώτο μέρος όπου το κιτς της Γιουροβίζιον του παρελθόντος συνάντησε το τρας της πίστας made in Greece. Ρουσλάνα, Αλεξάντερ Ρίμπακ, Ελένη Φουρέιρα, Ελευθερία Ελευθερίου, Κώστας Μαρτάκης και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες που είτε ξεχάστηκαν είτε προσπαθούν να συντηρηθούν προσποιούμενοι τους ποπ αοιδούς στα μπουζούκια συνεργάστηκαν επί σκηνής με αποτέλεσμα στα όρια του κωμικοτραγικού. Ευχάριστη νότα η εμφάνιση της Βίκης Λέανδρος και το ντουέτο της με την Ελενα Παπαρίζου (η οποία πλέον μοιάζει με τη Νία Βαρντάλος).
Συνολικά η βραδιά απέδειξε, ειδικά με την εμφάνιση της περσινής υποψήφιας η οποία εκφράζει την στυλιστική και τραγουδιστική παρακμή πλέον, πως η Γιουροβίζιον είναι θέαμα ξεπερασμένο, προβλέψιμο και βαρετό. Η θα ανανεωθεί ή πολύ σύντομα όσοι μεγαλόψυχοι χορηγοί κι αν βρεθούν θα σβήσει από τον τηλεοπτικό χάρτη και θα σταματήσει να φθείρεται και η δημόσια τηλεόραση.
Αφροδίτη Γραμμέλη-Το Βήμα