Αν και ο δήμαρχος Πειραιά έχει δηλώσει κατ επανάληψη και σε όλους τους τόνους πως δεν πρόκειται να επιτρέψει τη δημιουργία του monorail και την...
...μετατροπή της Παγόδας σε ξενοδοχείο, ωστόσο τα γεγονότα δεν συμφωνούν με την θέση του δημάρχου. Πρόσφατα ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, τροπολογία που δίνει το "πράσινο φως" να υλοποιηθούν στο λιμάνι του Πειραιά, όλα όσα διαφωνούσε ο δήμαρχος της πόλης. Το θέμα γνωστοποίησε στο δημοτικό συμβούλιο, ο επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς Όλοι Μαζί" Αντώνης Καλογερόγιαννης, ο οποίος έστειλε σχετική ανακοίνωση, που λέει τα εξής:
"Την προηγούμενη εβδομάδα, στις 20 Σεπτέμβρη ψηφίστηκε οριακά από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, τροπολογία που εισήχθη τελευταία στιγμή (Fast Track) και αφορούσε τις αποφάσεις της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ).
Παρ όλες τις αντιδράσεις και από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και από την ΔΗΜ.ΑΡ., οι αποφάσεις της ΕΣΑΛ αποτελούν νόμο του κράτους. Ακόμα μια μνημονιακή διαταγή των δανειστών της χώρας εξετελέσθη επιτυχώς. Και χάθηκαν οριστικά και δια νόμου (και μάλιστα με υπογραφή του «κουμπάρου» πρωθυπουργού του δημάρχου Πειραιά) όλα αυτά που ο Δήμαρχος Βασ. Μιχαλολιάκος μεγαλοστόμιζε κατά καιρούς ότι θα κερδίσουμε, ότι θα απαιτήσουμε, ότι θα καταφέρουμε…θα..θα..θα. Η αλήθεια είναι όμως πολύ διαφορετική: Η μνημονιακή παράταξη της Ν.Δ. (που στήριξε και στηρίζει ο κος Μιχαλολιάκος, στη πρώτη γραμμή μάλιστα), μέσα σε μια νύχτα, έβαλε οριστικά τέλος στην οραματολογία του Δημάρχου π.χ. για το Monorail και για την Παγόδα.
Δυστυχώς, στις αποφάσεις της ΕΣΑΛ (που δεν αντέδρασε ΠΟΤΕ ο δήμαρχος Πειραιά) περιλαμβάνονται σαφώς η κατασκευή του Monorail, η κατασκευή ξενοδοχείου στην Παγόδα και πλείστες άλλες πολεοδομικές και λιμενικές αποφάσεις που, πολύ αμφιβάλλω, αν έχουν την σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών και ειδικά των δημοτών της πόλης μας.
Έχουν μόνο τη σύμφωνη γνώμη της διοίκησης της ΟΛΠ Α.Ε. και των ξένων επενδυτών που βλέπουν τη χώρα μας ως το σύγχρονο Ελ Τοράντο!
Σαφέστατα και έπρεπε άμεσα να αντιδράσει ο Δήμαρχος, να ζητήσει ως άμεσα ενδιαφερόμενος να αποσυρθεί η επαίσχυντη τροπολογία (όπως έπραξαν για παράδειγμα και η βουλευτής κα Ιατρίδου από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και ο κος Δρίτσας από τον ΣΥΡΙΖΑ).
Δυστυχώς δεν αντέδρασε είτε διότι δεν το αντιλήφθηκε είτε το κατάλαβε αλλά …. δεν ήθελε να αντιδράσει (ή τάχα ότι δε θα μπορέσει να κάνει τίποτα και φταίνε οι ανωτέρω…)!
Προτείνουμε ακόμα και τώρα, να εκμεταλλευτεί τις «γνωριμίες» προς όφελος του Πειραιά, και όχι μόνο προς όφελος δικό του.. (όπως κι ο ίδιος αναφέρει περήφανα στις τοποθετήσεις του στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας) και να προχωρήσει ο «κουμπάρος» μνημονιακός πρωθυπουργός σε ΑΜΕΣΗ κατάργηση του νόμου.
Ειδάλλως, όπως έχουμε ξαναπεί, θα καταγράψει η ιστορία τον κο Μιχαλολιάκο, ως τον μνημονιακό Δήμαρχο, που ξεπουλάει τα «ασημικά της πόλης μας» στους δανειστές μας, χωρίς μάλιστα να έχουν γνώση οι ιδιοκτήτες".
...μετατροπή της Παγόδας σε ξενοδοχείο, ωστόσο τα γεγονότα δεν συμφωνούν με την θέση του δημάρχου. Πρόσφατα ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, τροπολογία που δίνει το "πράσινο φως" να υλοποιηθούν στο λιμάνι του Πειραιά, όλα όσα διαφωνούσε ο δήμαρχος της πόλης. Το θέμα γνωστοποίησε στο δημοτικό συμβούλιο, ο επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς Όλοι Μαζί" Αντώνης Καλογερόγιαννης, ο οποίος έστειλε σχετική ανακοίνωση, που λέει τα εξής:
"Την προηγούμενη εβδομάδα, στις 20 Σεπτέμβρη ψηφίστηκε οριακά από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, τροπολογία που εισήχθη τελευταία στιγμή (Fast Track) και αφορούσε τις αποφάσεις της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ).
Παρ όλες τις αντιδράσεις και από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και από την ΔΗΜ.ΑΡ., οι αποφάσεις της ΕΣΑΛ αποτελούν νόμο του κράτους. Ακόμα μια μνημονιακή διαταγή των δανειστών της χώρας εξετελέσθη επιτυχώς. Και χάθηκαν οριστικά και δια νόμου (και μάλιστα με υπογραφή του «κουμπάρου» πρωθυπουργού του δημάρχου Πειραιά) όλα αυτά που ο Δήμαρχος Βασ. Μιχαλολιάκος μεγαλοστόμιζε κατά καιρούς ότι θα κερδίσουμε, ότι θα απαιτήσουμε, ότι θα καταφέρουμε…θα..θα..θα. Η αλήθεια είναι όμως πολύ διαφορετική: Η μνημονιακή παράταξη της Ν.Δ. (που στήριξε και στηρίζει ο κος Μιχαλολιάκος, στη πρώτη γραμμή μάλιστα), μέσα σε μια νύχτα, έβαλε οριστικά τέλος στην οραματολογία του Δημάρχου π.χ. για το Monorail και για την Παγόδα.
Δυστυχώς, στις αποφάσεις της ΕΣΑΛ (που δεν αντέδρασε ΠΟΤΕ ο δήμαρχος Πειραιά) περιλαμβάνονται σαφώς η κατασκευή του Monorail, η κατασκευή ξενοδοχείου στην Παγόδα και πλείστες άλλες πολεοδομικές και λιμενικές αποφάσεις που, πολύ αμφιβάλλω, αν έχουν την σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών και ειδικά των δημοτών της πόλης μας.
Έχουν μόνο τη σύμφωνη γνώμη της διοίκησης της ΟΛΠ Α.Ε. και των ξένων επενδυτών που βλέπουν τη χώρα μας ως το σύγχρονο Ελ Τοράντο!
Σαφέστατα και έπρεπε άμεσα να αντιδράσει ο Δήμαρχος, να ζητήσει ως άμεσα ενδιαφερόμενος να αποσυρθεί η επαίσχυντη τροπολογία (όπως έπραξαν για παράδειγμα και η βουλευτής κα Ιατρίδου από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και ο κος Δρίτσας από τον ΣΥΡΙΖΑ).
Δυστυχώς δεν αντέδρασε είτε διότι δεν το αντιλήφθηκε είτε το κατάλαβε αλλά …. δεν ήθελε να αντιδράσει (ή τάχα ότι δε θα μπορέσει να κάνει τίποτα και φταίνε οι ανωτέρω…)!
Προτείνουμε ακόμα και τώρα, να εκμεταλλευτεί τις «γνωριμίες» προς όφελος του Πειραιά, και όχι μόνο προς όφελος δικό του.. (όπως κι ο ίδιος αναφέρει περήφανα στις τοποθετήσεις του στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας) και να προχωρήσει ο «κουμπάρος» μνημονιακός πρωθυπουργός σε ΑΜΕΣΗ κατάργηση του νόμου.
Ειδάλλως, όπως έχουμε ξαναπεί, θα καταγράψει η ιστορία τον κο Μιχαλολιάκο, ως τον μνημονιακό Δήμαρχο, που ξεπουλάει τα «ασημικά της πόλης μας» στους δανειστές μας, χωρίς μάλιστα να έχουν γνώση οι ιδιοκτήτες".