Αντέδρασε τελικά ο δήμαρχος Βασίλης Μιχαλολιάκος στην πρόταση της ‘Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιέρας και Φορέων Ναυτιλίας για τη μεταφορά της κρουαζιέρας στο Δέλτα Φαλήρου, καθώς σήμερα ...
...στις 7:00 μ.μ. θα έχει συνάντηση με τον πρόεδρο Θ. Κόντε.
Παράλληλα ο δήμαρχος με επιστολή του προς τον γεγικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Κώστα Μουτζούρη, χαρακτηρίζει εσφαλμένη την πρόταση αυτή που δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά και συνειρμούς σε βάρος του Πειραιά.
Ο Βασίλης Μιχαλολιάκος δηλώνει ξεκάθαρα πως η κρουαζιέρα πρέπει να παραμείνει στον φυσικό της τόπο, που είναι το λιμάνι του Πειραιά, επισημαίνοντας πως αντί ν' ανασύρονται ανύπαρκτα θέματα θα πρέπει όλοι οι φορείς και η πολιτική ηγεσία να προχωρήσουν σε έργα υποδομής για την ανάπτυξη του Πειραιά.
Ολόκληρη η επιστολή του δημάρχου στον γ.γ. Κώστα Μουτζούρη είναι η εξής:
«Αξιότιμε κύριε Γενικέ,
Όπως ασφαλώς γνωρίζετε, ο Πειραιάς, το εθνικό μας λιμάνι, αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου, βρίσκεται σε αναπτυξιακή πορεία. Μετά από πολλά χρόνια αδράνειας, δημιουργούνται σε σχεδιασμό με τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες και μετά την άρση του καμποτάζ, όλες εκείνες οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και της κρουαζιέρας.
Ήδη, οι πρώτοι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί και δείχνουν κατακόρυφη άνοδο των αφίξεων, στο λιμάνι του Πειραιά. Το να ανοίγει ξαφνικά θέμα, για μεταφορά της βάσης κρουαζιέρας από το λιμάνι του Πειραιά στο Φαληρικό Δέλτα, κάτι εμφανώς εσφαλμένο και μάλιστα με διαδικασία που προκαλεί εύλογα ερωτηματικά, δημιουργεί συνειρμούς σε βάρος της πόλης μας.
Ο Πειραιάς, ήταν, είναι και θα είναι διαχρονικά, σημείο αναφοράς, για τη Ναυτιλία και ιδιαίτερα για την Κρουαζιέρα, που αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα «χαρτιά», για την ανάπτυξη της πόλης αλλά και της χώρας μας.
Θέλω να πιστεύω ότι, δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης και ιδιαίτερα της πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΝ, να δημιουργήσει θέμα, μια και γνωρίζει τις θέσεις του Δήμου Πειραιά αλλά και του ΟΛΠ, για την ανάπτυξη του λιμανιού, σε συνδυασμό με μια σειρά από έργα υποδομής. Έργα που θα έπρεπε να έχουν γίνει χρόνια, όπως η υπογειοποιήση του δρόμου, από το Φάληρο ως το λιμάνι του Πειραιά και τη διασύνδεση με τις περιφερειακές αρτηρίες των εθνικών οδών (Δραπετσώνας-Κερατσινίου), η επιστροφή των Ποσειδωνίων στον Πειραιά, και άλλα.
Αντί λοιπόν, να ανασύρουμε ανύπαρκτα θέματα, βάζοντας τρικλοποδιές στην αναπτυξιακή προοπτική του λιμανιού, καλό θα είναι, συντονισμένα όλοι οι φορείς αλλά και η πολιτική ηγεσία, να προχωρήσουμε σε έργα ζωής, για την πόλη του Πειραιά».
Παράλληλα ο δήμαρχος με επιστολή του προς τον γεγικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Κώστα Μουτζούρη, χαρακτηρίζει εσφαλμένη την πρόταση αυτή που δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά και συνειρμούς σε βάρος του Πειραιά.
Ο Βασίλης Μιχαλολιάκος δηλώνει ξεκάθαρα πως η κρουαζιέρα πρέπει να παραμείνει στον φυσικό της τόπο, που είναι το λιμάνι του Πειραιά, επισημαίνοντας πως αντί ν' ανασύρονται ανύπαρκτα θέματα θα πρέπει όλοι οι φορείς και η πολιτική ηγεσία να προχωρήσουν σε έργα υποδομής για την ανάπτυξη του Πειραιά.
Ολόκληρη η επιστολή του δημάρχου στον γ.γ. Κώστα Μουτζούρη είναι η εξής:
«Αξιότιμε κύριε Γενικέ,
Όπως ασφαλώς γνωρίζετε, ο Πειραιάς, το εθνικό μας λιμάνι, αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου, βρίσκεται σε αναπτυξιακή πορεία. Μετά από πολλά χρόνια αδράνειας, δημιουργούνται σε σχεδιασμό με τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες και μετά την άρση του καμποτάζ, όλες εκείνες οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και της κρουαζιέρας.
Ήδη, οι πρώτοι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί και δείχνουν κατακόρυφη άνοδο των αφίξεων, στο λιμάνι του Πειραιά. Το να ανοίγει ξαφνικά θέμα, για μεταφορά της βάσης κρουαζιέρας από το λιμάνι του Πειραιά στο Φαληρικό Δέλτα, κάτι εμφανώς εσφαλμένο και μάλιστα με διαδικασία που προκαλεί εύλογα ερωτηματικά, δημιουργεί συνειρμούς σε βάρος της πόλης μας.
Ο Πειραιάς, ήταν, είναι και θα είναι διαχρονικά, σημείο αναφοράς, για τη Ναυτιλία και ιδιαίτερα για την Κρουαζιέρα, που αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα «χαρτιά», για την ανάπτυξη της πόλης αλλά και της χώρας μας.
Θέλω να πιστεύω ότι, δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης και ιδιαίτερα της πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΝ, να δημιουργήσει θέμα, μια και γνωρίζει τις θέσεις του Δήμου Πειραιά αλλά και του ΟΛΠ, για την ανάπτυξη του λιμανιού, σε συνδυασμό με μια σειρά από έργα υποδομής. Έργα που θα έπρεπε να έχουν γίνει χρόνια, όπως η υπογειοποιήση του δρόμου, από το Φάληρο ως το λιμάνι του Πειραιά και τη διασύνδεση με τις περιφερειακές αρτηρίες των εθνικών οδών (Δραπετσώνας-Κερατσινίου), η επιστροφή των Ποσειδωνίων στον Πειραιά, και άλλα.
Αντί λοιπόν, να ανασύρουμε ανύπαρκτα θέματα, βάζοντας τρικλοποδιές στην αναπτυξιακή προοπτική του λιμανιού, καλό θα είναι, συντονισμένα όλοι οι φορείς αλλά και η πολιτική ηγεσία, να προχωρήσουμε σε έργα ζωής, για την πόλη του Πειραιά».