Πριν από λίγες ημέρες, διαβάσαμε δημοσίευση που αφορούσε σε δράσεις του Δήμου Πειραιά που σαν στόχο τους έχουν την προσέγγιση των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών που διέρχονται καθημερινά από το λιμάνι...
Μία από τις δράσεις αυτές, αφορούσε στη δημιουργία εμπορικού σήματος του Δήμου Πειραιά. Το trademark του δήμου θα κοσμεί μπλουζάκια, κούπες, καπέλα και λοιπά διαφημιστικά προϊόντα που θα πωλούνται στους επισκέπτες της πόλης. Η συγκεκριμένη δράση κοστολογήθηκε στις €20.000.
Ως εδώ καλά, θα έλεγε κάποιος. Όμως, στην ιστοσελίδα του δημοτικού συνδυασμού της ελάσσονος αντιπολίτευσης “Συμμαχία στον Πειραιά” διαβάσαμε ότι:«Με επιχορήγηση από τον ΟΛΠ 20.000 ευρώ προς το Δήμο Πειραιά, δόθηκε από τον κ. Δήμαρχο με απευθείας ανάθεση σε κάποια εταιρεία στις 4/7/2012 η δημιουργία εμπορικού και διαφημιστικού σήματος της πόλης του Πειραιά που θα αναρτηθεί στις ιστοσελίδες και θα εμφανίζεται σε διαφημιστικά έντυπα και τουριστικά φυλλάδια. Και ως εκ θαύματος, δυο μέρες αργότερα, στις 6/7/2012 ημέρα Παρασκευή μοιράστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο από την εταιρεία αυτή η πρόταση του σήματος δηλαδή μία τριήρης (που ούτως ή άλλως υπήρχε) στην οποία προστέθηκαν προστέθηκαν πέντε (5) λέξεις: Piraeus, a port to life».Η ανακοίνωση κατέληγε στην είδηση ότι στις 9/7/2012 η πρόταση αυτή εγκρίθηκε παρά την καταψήφισή της από σύσσωμη την αντιπολίτευση, που κατήγγειλε τις διαδικασίες ως πρόχειρες και αδιαφανείς.Πολύ σωστά θα πείτε. Δυστυχώς υπάρχει όμως και συνέχεια: Η πρότασή του συνδυασμού “Συμμαχία στον Πειραιά” ήταν «να γίνει διαγωνισμός και να λάβουν μέρος και τα σχολεία και οι φορείς του Πειραιά».Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ιωσήφ Βουράκης, προερχόμενος από το συνδυασμό της μείζονος αντιπολίτευσης “Πειραιάς πολιτών – Καθαρή συμφωνία” στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ενημέρωνε για τη δική του ένσταση, σημειώνοντας «Το Νέο τουριστικό σήμα του Πειραιά μόνο με 20.000€!!!!!. Τελικά έπρεπε να γίνω Γραφήστας» (sic). Πιο κάτω δε, συμπληρώνει «Εγώ τους είπα να κάνουμε διαγωνισμό και να δώσουνε στο πρώτο σχέδιο κάποιο χρηματικό βραβείο της τάξεως των 2000-2500€!και περισσότερες επιλογές θα ειχαμε και πολυ φθηνότερα!!!! αλλά…»
Από πλευράς μας είναι πάνω από μία εβδομάδα που προσπαθούμε να έλθουμε σε επαφή με κάποιον υπεύθυνο από το Δήμο, ώστε να παρουσιάσουμε και τη δική τους πλευρά της ιστορίας. Για την ώρα όμως… αυτό δεν έχει καταστεί δυνατό. Επιφυλασσόμεθα…
@Το κείμενο δεν είναι δικό μας, αλλά το ανάρτησε στην ομάδα του Reportaz Net στο Facebook ο Ιωσήφ Βουράκης, τον οποίο ευχαριστούμε για την ενημέρωση...
Ως εδώ καλά, θα έλεγε κάποιος. Όμως, στην ιστοσελίδα του δημοτικού συνδυασμού της ελάσσονος αντιπολίτευσης “Συμμαχία στον Πειραιά” διαβάσαμε ότι:«Με επιχορήγηση από τον ΟΛΠ 20.000 ευρώ προς το Δήμο Πειραιά, δόθηκε από τον κ. Δήμαρχο με απευθείας ανάθεση σε κάποια εταιρεία στις 4/7/2012 η δημιουργία εμπορικού και διαφημιστικού σήματος της πόλης του Πειραιά που θα αναρτηθεί στις ιστοσελίδες και θα εμφανίζεται σε διαφημιστικά έντυπα και τουριστικά φυλλάδια. Και ως εκ θαύματος, δυο μέρες αργότερα, στις 6/7/2012 ημέρα Παρασκευή μοιράστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο από την εταιρεία αυτή η πρόταση του σήματος δηλαδή μία τριήρης (που ούτως ή άλλως υπήρχε) στην οποία προστέθηκαν προστέθηκαν πέντε (5) λέξεις: Piraeus, a port to life».Η ανακοίνωση κατέληγε στην είδηση ότι στις 9/7/2012 η πρόταση αυτή εγκρίθηκε παρά την καταψήφισή της από σύσσωμη την αντιπολίτευση, που κατήγγειλε τις διαδικασίες ως πρόχειρες και αδιαφανείς.Πολύ σωστά θα πείτε. Δυστυχώς υπάρχει όμως και συνέχεια: Η πρότασή του συνδυασμού “Συμμαχία στον Πειραιά” ήταν «να γίνει διαγωνισμός και να λάβουν μέρος και τα σχολεία και οι φορείς του Πειραιά».Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ιωσήφ Βουράκης, προερχόμενος από το συνδυασμό της μείζονος αντιπολίτευσης “Πειραιάς πολιτών – Καθαρή συμφωνία” στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ενημέρωνε για τη δική του ένσταση, σημειώνοντας «Το Νέο τουριστικό σήμα του Πειραιά μόνο με 20.000€!!!!!. Τελικά έπρεπε να γίνω Γραφήστας» (sic). Πιο κάτω δε, συμπληρώνει «Εγώ τους είπα να κάνουμε διαγωνισμό και να δώσουνε στο πρώτο σχέδιο κάποιο χρηματικό βραβείο της τάξεως των 2000-2500€!και περισσότερες επιλογές θα ειχαμε και πολυ φθηνότερα!!!! αλλά…»
Από πλευράς μας είναι πάνω από μία εβδομάδα που προσπαθούμε να έλθουμε σε επαφή με κάποιον υπεύθυνο από το Δήμο, ώστε να παρουσιάσουμε και τη δική τους πλευρά της ιστορίας. Για την ώρα όμως… αυτό δεν έχει καταστεί δυνατό. Επιφυλασσόμεθα…
@Το κείμενο δεν είναι δικό μας, αλλά το ανάρτησε στην ομάδα του Reportaz Net στο Facebook ο Ιωσήφ Βουράκης, τον οποίο ευχαριστούμε για την ενημέρωση...