Σε ντέρμπι εξελίχθηκε η μάχη της ενημέρωσης μεταξύ Twitter και Facebook. Σύμφωνα
με μια νέα διαδικτυακή έρευνα για την κάλυψη των ιστοσελίδων κοινωνικής
δικτύωσης από τα media μέσα στο 2011, το Twitter φαίνεται να... βγήκε νικητής αφήνοντας στη δεύτερη θέση το Facebook.
Όπως ανακοίνωσε η HighBeam research, το 50% των αναφορών στα social media από τα MME για φέτος, αφορούσαν το διαρκώς αναπτυσσόμενο Twitter, με το δημοφιλές Facebook να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 45%.
Οι μοναδικοί μήνες κατά τους οποίους η αναφορά στο facebook ξεπέρασε το twitter, ήταν τον Φεβρουάριο και τον Απρίλιο όταν και έγιναν αλλαγές στην ιστοσελίδα. Ο Φεβρουάριος μάλιστα, ήταν και ο μήνας με τις έντονες αναταραχές στην Αίγυπτο, γεγονότα που σχολιάστηκαν έντονα στο facebook.
Η επιρροή από την πρόσφατη μεγάλη αλλαγή με την προσθήκη του Timeline, δεν έχει προλάβει ακόμη να καταγραφεί.
Το υπόλοιπο μερίδιο συμπληρώνουν άλλα κοινωνικά δίκτυα, LinkedIn 3.33%, Myspace1.3% και Foursquare 0.71 %. Το Google Plus επίσης δεν έχει καταγραφεί λόγω του ντεμπούτου του τον Ιούνιο.
Όπως ανακοίνωσε η HighBeam research, το 50% των αναφορών στα social media από τα MME για φέτος, αφορούσαν το διαρκώς αναπτυσσόμενο Twitter, με το δημοφιλές Facebook να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 45%.
Οι μοναδικοί μήνες κατά τους οποίους η αναφορά στο facebook ξεπέρασε το twitter, ήταν τον Φεβρουάριο και τον Απρίλιο όταν και έγιναν αλλαγές στην ιστοσελίδα. Ο Φεβρουάριος μάλιστα, ήταν και ο μήνας με τις έντονες αναταραχές στην Αίγυπτο, γεγονότα που σχολιάστηκαν έντονα στο facebook.
Η επιρροή από την πρόσφατη μεγάλη αλλαγή με την προσθήκη του Timeline, δεν έχει προλάβει ακόμη να καταγραφεί.
Το υπόλοιπο μερίδιο συμπληρώνουν άλλα κοινωνικά δίκτυα, LinkedIn 3.33%, Myspace1.3% και Foursquare 0.71 %. Το Google Plus επίσης δεν έχει καταγραφεί λόγω του ντεμπούτου του τον Ιούνιο.