Αν και η εορταστική περίοδος δεν έχει ολοκληρωθεί, οι φορείς του Εμπορίου, παρουσίασαν με επίσημα στοιχεία την εικόνα της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά......στη φετινή χριστουγεννιάτικη αγορά επικράτησε «βαρυχειμωνιά», αφού οι απώλειες στις πωλήσεις των καταστημάτων επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις για μείωση 30% συγκριτικά με πέρυσι. Πανελλαδικά η ένδυση και υπόδηση ξεπέρασε σε μείωση το 40%, τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών το 30%, τα καταστήματα καλλυντικών, βιβλίων και δώρων το 20%, ενώ ακόμα και στα καταστήματα τροφίμων και ποτών παρουσιάζεται μείωση κατά 15% πάντα σε σύγκριση με πέρυσι, ως μονή εξαίρεση που θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάπως διασώθηκε από αυτή την κάθετη πτώση, αποτελεί ο κλάδος των παιδικών και των παιχνιδιών. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι οι περισσότεροι προτίμησαν τα δώρα χαμηλού κόστους, δηλαδή τα «μικροδωράκια».
Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού με βροχές και χιόνια – Που θα χτυπήσει η
κακοκαιρία
-
Αναλυτική η πρόγνωση
Πριν από 14 δευτερόλεπτα