Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ελλάδας δεν πραγματοποιήθηκε η μαθητική παρέλαση στη Θεσσαλονίκη, λόγω των χιλιάδων αγανακτισμένων πολιτών που είχαν συγκεντρωθεί στην Μ.Αλεξάνδρου. Εμφανώς ενοχλημένος ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας αποχώρησε από την...
...εξέδρα των επισήμων στη Θεσσαλονίκη. Οι πολιτικοί αποδοκιμάστηκαν από το συγκεντρωμένο πλήθος. Στην εξέδρα ήταν και ο Πάνος Μπεγλίτης ο οποίος επίσης έφυγε μετά από διαπραγματεύσεις. Σε δήλωσή του, ο Πρόεδρος τη Δημοκρατίας τονίζει πως δεν ήθελε να αποχωρήσει και αναρωτιέται αν θεωρούνται πατριώτες όσοι αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο.
Ολόκληρη η δήλωση του Προέδρου της Δημοκρατίας:
«Οσα συνέβησαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη αποτελούν ευκαιρία να σταθούμε λίγο και να συλλογιστούμε: Πατριώτες είναι εκείνοι που αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο; Αγωνιστές είναι όσοι προσβάλλουν; Δίκιο έχει όποιος φωνάζει περισσότερο; Είναι δημοκράτες όσοι αντιμετωπίζουν το δημόσιο χώρο ως ιδιοκτησία τους;
...εξέδρα των επισήμων στη Θεσσαλονίκη. Οι πολιτικοί αποδοκιμάστηκαν από το συγκεντρωμένο πλήθος. Στην εξέδρα ήταν και ο Πάνος Μπεγλίτης ο οποίος επίσης έφυγε μετά από διαπραγματεύσεις. Σε δήλωσή του, ο Πρόεδρος τη Δημοκρατίας τονίζει πως δεν ήθελε να αποχωρήσει και αναρωτιέται αν θεωρούνται πατριώτες όσοι αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο.
Ολόκληρη η δήλωση του Προέδρου της Δημοκρατίας:
«Οσα συνέβησαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη αποτελούν ευκαιρία να σταθούμε λίγο και να συλλογιστούμε: Πατριώτες είναι εκείνοι που αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο; Αγωνιστές είναι όσοι προσβάλλουν; Δίκιο έχει όποιος φωνάζει περισσότερο; Είναι δημοκράτες όσοι αντιμετωπίζουν το δημόσιο χώρο ως ιδιοκτησία τους;
Και πώς μετριέται η πλειοψηφία;
Με τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ή με τις εκλογές που, με βάση το Σύνταγμα, γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια;
Με τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ή με τις εκλογές που, με βάση το Σύνταγμα, γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια;
Υπάρχει το δικαίωμα και η κατάχρησή του, υπάρχει η δίκαιη οργή και ο εκφυλισμός της, υπάρχει καθαρό όριο ανάμεσα σε μια ευνομούμενη πολιτεία και σε μια κοινωνική οργάνωση χωρίς κανόνες, χωρίς δημοκρατικό υπόβαθρο. Κάνω τις επισημάνσεις αυτές πιστεύοντας ότι η έξοδος της πατρίδας μας από την κρίση δεν είναι μόνο ζήτημα αριθμών αλλά υπόθεση βαθιά πολιτική, βαθύτερα πολιτισμική».