Όταν ανέλαβε τα ηνία του Δήμου Πειραιά ο δήμαρχος Βασίλης Μιχαλολιάκος είχε δηλώσει πως θέλει να έχει τακτική επαφή με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ. Και μάλλον...
... το εννοούσε, καθώς η πόρτα του γραφείου είναι ανοικτή στους δημοσιογράφους. Όπως ο ίδιος είχε πει, θα ήθελε να δίνει μια συνέντευξη τύπου κάθε μήνα, αν κι αυτό δεν έγινε στην πράξη. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι, αλλά δεν έχουν σημασία αυτή την στιγμή.
... το εννοούσε, καθώς η πόρτα του γραφείου είναι ανοικτή στους δημοσιογράφους. Όπως ο ίδιος είχε πει, θα ήθελε να δίνει μια συνέντευξη τύπου κάθε μήνα, αν κι αυτό δεν έγινε στην πράξη. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι, αλλά δεν έχουν σημασία αυτή την στιγμή.
Κι αυτό γιατί σήμερα στις 11.00 το πρωί (εκτός αν έχουμε χάσει κανένα επεισόδιο και έχει αλλάξει ξανά η ώρα) παραχωρεί συνέντευξη τύπου εφ' όλης της ύλης στο δημαρχιακό μέγαρο της Κοραή.
Με την ευκαιρία θα θέλαμε να πούμε δύο τρία πράγματα:
Kαλό είναι να έχει γίνει μια στοιχειώδη προεργασία να έχει ετοιμαστεί το κατάλληλο υλικό και τα στοιχεία, ώστε να μπορεί ν' αναδειχθεί τουλάχιστον ένα μεγάλο θέμα που να μπορεί να παίξει στα ΜΜΕ. Αυτό δεν σημαίνει πως χρειάζεται να γίνει καμία συνέντευξη- Μπεν Χουρ, που να κρατήσει πάνω από δύο ώρες.
Ο δήμαρχος δεν χρειάζεται να επαναλάβει τα ίδια και τα ίδια που λέει κάθε βδομάδα στην εκπομπή στο ραδιόφωνο. Επιπλέον δεν χρειάζονται οι γνωστές εκθέσεις ιδεών με τις υπερβολές του τύπου ο Πειραιάς είναι καθαρότερη (και φανταστικότερη) πόλη της χώρας. Γιατί απλά δεν είναι.
Από τη στιγμή που προσκαλείς σε συνέντευξη τύπου, τότε θα πρέπει να έχεις κάτι καινούργιο να πεις. Και χρειάζεται ν' αναδείξει κάτι νέο για να "βγάλει" θέμα. Αυτό δεν είναι δύσκολο, αρκεί να υπάρχει στόχευση και να έχει γίνει προετοιμασία με συγκέντρωση στοιχείων.
Η εισήγηση του δημάρχου δεν είναι ανάγκη να υπερβεί τα 10 λεπτά. Για να μην κουράσει τους δημοσιογράφους και να δοθεί χρόνος για ερωτήσεις.Κυρίως πάνω στην ατζέντα του θέματος ή των δύο τριών θεμάτων που έχουν τεθεί από το δήμαρχο. Αλλιώς μπορεί εύκολα να χαθεί η μπάλα στο παιχνίδι της επικοινωνίας και μετά ν' αρχίσουν τα παράπονα γιατί δεν "έπαιξε" το θέμα!Από τη στιγμή που προσκαλείς σε συνέντευξη τύπου, τότε θα πρέπει να έχεις κάτι καινούργιο να πεις. Και χρειάζεται ν' αναδείξει κάτι νέο για να "βγάλει" θέμα. Αυτό δεν είναι δύσκολο, αρκεί να υπάρχει στόχευση και να έχει γίνει προετοιμασία με συγκέντρωση στοιχείων.
@ Άντε και καλή τύχη...